کد خبر 645525
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱

آمار و ارقام نشان می دهد که سرمربی این فصل آبی ها راه و روش شکست دادن خودروسازان شاغل در لیگ برتر را تقریبا یاد گرفته است.

کارنامه نسبتاً خوب منصوریان مقابل سایپا
سرویس ورزش مشرق - استقلالی که در ایستگاه هشتم لیگ شانزدهم از سد میزبانش سیاه جامگان گذشت برای اینکه از میانه جدول جدا شود چاره ای ندارد جز اینکه با علیرضا منصوریان به سومین پیروزی فصل خود دست پیدا کند. استقلال امروز (جمعه) ساعت 16:45 میزبان سایپای حسن فرکی است که اتفاقا بد فوتبال بازی نمی کند.

آمار و ارقام نشان می دهد که سرمربی این فصل آبی ها راه و روش شکست دادن خودروسازان شاغل در لیگ برتر را تقریبا یاد گرفته است. علیرضا منصوریان خوب می داند که شکست دادن سایپا در ایستگاه نهم لیگ برتر می تواند شرایطش را نزد هواداران به مراتب بهتر از قبل نماید. آبی ها بعد از آغاز نامناسب فصل با سرمربی جدید، در دو هفته اخیر رقابتها به دو پیروزی ارزشمند دست پیدا کردند تا از رده پانزدهم جدول به پله دهم صعود کنند. اما آیا این روند صعودی ادامه خواهد یافت؟

سایپا نبرد اول را برد
علیرضا منصوریان سرمربی جوان آبی ها تاکنون ۴ مرتبه در ادوار لیگ برتر به عنوان سرمربی برابر حریف نارنجی پوش روی نیمکت نشسته است.

علی منصور جوان در ابتدای لیگ نهم ۱۰ هفته روی نیمکت پاس همدان نشست اما طی این مدت شانس تقابل با سایپا را به عنوان سرمربی پیدا نکرد.

به همین خاطر اولین برخورد علی منصور و سایپا در ایستگاه پنجم لیگ چهاردهم بوجود آمد. آنجا که منصوریان با انگیزه برای نخستین بار هدایت نیم نفت را بر عهده گرفته بود. اتفاقا نتیجه برخورد اول به کام داش علی منصوریان آبی ها نشد.یکشنبه دوم شهریورماه سال ۹۳ اگر چه که گل اول بازی را علی قربانی(مهاجم حال حاضر استقلال)در دقیقه ۵۵ وارد دروازه سایپا کرد؛ اما پس از آن نزهتی(۶۶) و علی زینالی(۸۱)شکست نارجی پوشان را به پیروزی تبدیل کردند.
 
سه تایی شدن نارجی پوشان
البته پس از آن علی منصور دیگر به سایپا نباخت. منصوریان در بازی برگشت لیگ چهاردهم با گل های پادوانی(مدافع فعلی استقلال)و مطهری(۳۹و۴۹) تک گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی (۶۹) را پاک کرد تا انتقام سختی از حریف بگیرد. این دیدار در ایستگاه بیستم لیگ چهاردهم برگزار شد تا نمره بیست این دیدار یکشنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۳ به حساب سرمربی جوان نفت واریز شود.

منصوریان ۲ سایپا۱
در لیگ پانزدهم منصوریان و سایپا دو بار دیگر با یکدیگر روبرو شدند. در دیدار هفته پانزدهم،برای دومین بار اندیشه های تاکتیکی علی منصور بر حریف چربید تا تک ضربه دقیقه ۶۵ الویس نالنگ سرنوشت دیار ۱۰ ماه و ۲ روز قبل دو تیم را به کام منصوریان رقم بزند.
و بالاخره برخورد آخر که در هفته پایانی لیگ پانزدهم بوجود آمد. آنجا که زور نفت علی منصور به سایپا نرسید تا نتیجه نهایی تساوی بدون گل باشد. به این ترتیب کارنامه علیرضا منصوریان سرمربی  در برابر سایپا با ۲ پیروزی،یک تساوی،یک شکست،۵ گل زده و ۳ گل خورده تکمیل شد تا اینکه در ایستگاه نهم لیگ شانزدهم استقلال و منصوریان به سایپا و حسین فرکی برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس