کد خبر 645539
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶

سرمربی آبی ها یک خاطره بد از سایپا در لیگ چهاردهم دارد. خاطره ای که عامل پیروز نشدن منصور در سومین بازی پی در پی بود و احتمال تکرار این اتفاق در بازی استقلال و سایپا وجود دارد.

خاطره تلخ منصوریان از خودروسازان
سرویس ورزش مشرق - استقلال با علیرضا منصوریان قصد ثبت سومین پیروزی پی در پی در لیگ شانزدهم را دارد. استقلال جمعه سایپا را شکست دهد آسمانش آبی تر خواهد شد.
 
اما سرمربی آبی ها یک خاطره بد از سایپا دارد. خاطره ای که عامل پیروز نشدن علی منصور در سومین بازی پی در پی بود. آیا دوباره نارنجی پوشان مانع هت تریک منصوریان برای رسیدن به پیروزی خواهند شد؟

بررسی هفته های موفق علیرضا منصوریان در لیگ های گذشته بیانگر نکات جالبی قبل از تقابل این هفته سایپا و استقلال خواهد بود:

در همدان خبری نبود
علیرضا منصوریان سرمربی جوان استقلال اولین بار در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ نهم سرمربی گری در لیگ برتر ایران را تجربه کرد. علی منصور در ده دیدار یاد شده با پاس همدان چندان طعم خوشی را نچشید تا طی ۹۰۰ دقیقه تجربه فقط یک مرتبه برابر استقلال اهواز(هفته پنجم۲-۱)پیروز شود و در مقابل تیمش ۶ بار با شکست زمین را ترک کند.

به این ترتیب مردی که امروز به عنوان سرمربی استقلال قصد کسب سومین پیروزی پی در پی خود را دارد؛ در همدان تعداد پیروزی هایش اصلا به عدد دو نرسید که بخواهد رکوردی همچون امروز را به ثبت برساند.

مثل امروز
علیرضا منصوریان تجربه تلخی را از تقابل با سایپا در لیگ چهاردهم به یاد دارد. این سرمربی جوان با نفت در هفته های سوم و جهارم از سد استقلال خوزستان(۱-۲) و سپاهان(۰-۳) گذشته بود که در هفته پنجم ۱-۲ به سایپا باخت. به این ترتیب ترمز موفقیت های نفت منصوریان در آن مقطع کشیده شد.

آیا این مرتبه هم پرایدسازان می توانند ترمز تیمی را بکشند که قصد دارد با علیرضا منصوریان به سومین برد پی در پی خود دست پیدا کند؟

۵ هفته رویایی
البته سرمربی حال حاضر آبی ها هفته های خوب را هم در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه کرده است. این سرمربی جوان در لیگ چهاردهم اگر چه که با ترمز سایپا در هفته پنجم مسابقات متوقف شد؛ اما در ایستگاه های ۱۳ تا ۱۷ پنج هفته رویایی را پشت سر گذاشت.

در هفته های یاد شده نفت با منصوریان موفق شد طی دیدارهای پی در پی از سد پدیده(۰-۱)، صبا(۱-۲)، تراکتورسازی(۱-۲)، پرسپولیس(۱-۲) و راه آهن(۰-۱) بگذرد و همین به رکورد پیروزی های پی در پی منصوریان در لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شد.

این سرمربی در هفته های ۲۳ تا ۲۵ لیگ یاد شده هم دوباره در سه بازی پی در پی برابر ملوان، پدیده و صبا پیروز شد تا نشان دهد توانایی ثبت شادی های پی در پی را دارد.

منصوریان در لیگ پانزدهم نیز آخرین بار هت تریک بردهای پی در پی خود را با نفت برابر گسترش(هفته ۲۳یک-صفر)، راه آهن(هفته۲۴یک-صفر) و پدیده(هفته۲۵دو-یک) به ثبت رساند.

حال باید دید روز جمعه روند ثبت موفقیت های پی در پی علیرضا منصوریان با استقلال ادامه خواهد یافت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس