در اين ويدئوها نشان داده مي‌شود كه يک موشك مستطيل شكل، سفيد، به ظاهر پنج تا شش متر، مافوق صوت، بدون بال اما با يك دم كوچك، بود.

به گزارش مشرق، يك روزنامه‌نگار حقيقت‌ياب به پرس تي‌وي گفته است، در آستانه دهمين سالگرد حملات 11 سپتامبر 2001 ميلادي در آمريكا، تصاوير ويدئويي منتشر شده است كه بر گفته شاهدان عيني مبني بر حمله به پنتاگون توسط يك موشك كروز، صحه مي‌گذارد.
گوردون داف سردبير ارشد "وترنز تودي" به بخش آمريكاي شبكه پرس تي‌وي گفت: "85 ويدئو وجود داشتند. 29 اوت نيز يك ويدئوي ديگر منتشر شد. در اين فيلم نشان داده مي‌شود كه يك موشك كروز از زاويه ديگري به پنتاگون اصابت مي‌كند."
 
داف گفت، خبرنگاران سي‌ان‌ان حاضر در صحنه حملات 11 سپتامبر سال 2001 ميلادي گفتند، بعد از انجام اين حملات لاشه هواپيما در محل حادثه ديده نمي‌شد.
وي افزود، بر اساس گفته‌هاي خلبانان هواپيما، براي هيچ هواپيما و خلباني حتي خلبانان حرفه‌اي نيروي هوايي و نيروي دريايي امريكا ممكن نبود كه بتوانند اين‌گونه حملات را به اين شيوه انجام دهند.
اين روزنامه‌نگار حقيقت‌ياب گفت: "ما مهندساني را در بوئينگ يعني شركت سازنده هواپيمايي كه گفته مي‌شود به پنتاگون اصابت كرد، داريم كه مي‌گويند، اين هواپيما نمي‌توانست با آن سرعت و در ارتفاعي به آن كمي حركت كند و آن‌گونه تغيير مسير دهد."
وي اظهار داشت، در تصاوير نزديك از پنتاگون هم اثري از لاشه هواپيما ديده نمي‌شود و اين در حالي است كه، تكه‌هاي هواپيما بعضي وقت‌ها تا كيلومترها پرتاب مي‌شوند.
به گفته داف، تصادم هواپيما يك چاله به شعاع دو تا سه متر ايجاد نمي‌كند. چنين برخوردي با در نظر گرفتن بال‌هاي هواپيما چاله‌اي به شعاع 37 متري ايجاد مي‌كند.
اين روزنامه‌گار خاطرنشان كرد، در اين ويدئوها نشان داده مي‌شود كه اين موشك مستطيل شكل، سفيد، به ظاهر پنج تا شش متر، مافوق صوت، بدون بال اما با يك دم كوچك، بود.
به گفته داف، ابهامات و ترديدهاي زيادي درباره چگونگي انجام حملات 11 سپتامبر و دست‌اندركاران اين حملات وجود دارد اما كاملا روشن است كه حمله به پنتاگون با يك هواپيما انجام نشده است.
داف گفت: "ما اميدوار هستيم بتوانيم ثابت كنيم كه اين موشك يك هواپيما نبود و آن را در دادگاه ثابت خواهيم كرد. در حال حاضر و بعد از گذشت 10 سال ما مدارك محكم زيادي را جمع‌آوري كرده‌ايم."
وي افزود: "ما معتقديم اعضاي دولت امريكا و يك دولت خارجي در طراحي و انجام حملات 11 سپتامبر دست داشته‌اند."
تصاوير ويدئويي منتشر شده است كه نشان مي دهد در حمله سال 2001 ميلادي، يك موشك به پنتاگون اصابت كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی رضا ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
    0 0
    همش زیر سر خودشونه جمله مقاله دلاررو در اینترنت سرچ کنید می بینید
  • ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    فیلم فارنهایت 11 هم ببینید در همین مورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس