کد خبر 645203
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: استعفای وزیر آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور پذیرفته شد و بدین ترتیب استیضاح وی در هفته آینده لغو می‌شود.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: استعفای وزیر آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور پذیرفته شد و بدین ترتیب استیضاح وی در هفته آینده لغو می‌شود.

وی افزود: بطحائی معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شده است.
 
اخبار استعفای وزیر آموزش و پرورش در حالی مطرح می‌شود که فانی شب گذشته اعلام کرده است که استعفا نداده است، همچنین وزیر آموزش و پرورش امروز در نامه ای به رئیس جمهور نوشت: پس از اطلاع از نظر جناب عالی درخصوص ضرورت ترمیم کابینه که در جلسه روز چهارشنبه 28 مهرماه 95 هیأت محترم دولت ابراز فرمودید؛ علی رغم آمادگی کامل برای حضور در جلسه استیضاح و ارائه گزارش عملکرد سه ساله وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید و پاسخ به سؤالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، بدین وسیله آمادگی خود را برای عمل به هرگونه تصمیم حضرتعالی درخصوص ادامه کار خویش نیز اعلام می‌نمایم. والامرالیکم.
 
به نظر می‌رسد اخبار استعفای فانی با عملکرد و اظهارات وی مطابقت نداشته باشد و اگر وزارت فانی به اتمام رسیده است، بر اساس دستور رئیس جمهور مبنی بر برکناری بوده است و نه قبول استعفای وزیر آموزش و پرورش.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس