کد خبر 645172
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه وزرای ارشاد و ورزش در جلسه امروز هیأت دولت حضور نداشتند، گفت: با عدم حضور این دو وزیر مشخص شد رئیس جمهور استعفای جنتی و گودرزی را پذیرفته است.

به گزارش مشرق، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جزئیات امروز جلسه هیأت دولت اظهار داشت: صبح امروز آقای فانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه دولت حضور داشت اما وزرای ورزش و جوانان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه حضور نداشتند.

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور از اعلام استعفای نامبردگان و ضرورت ترمیم کابینه صحبت کرد که معلوم شد عدم حضور آن دو وزیر بعلت پذیرش استعفا توسط رئیس جمهور بوده است.

امیری ادامه داد: همچنین فراکسیون امید مجلس نیز ضمن حمایت از عملکرد آقای فانی از وی خواسته‌اند حالا که رئیس جمهور تصمیم به ترمیم کابینه گرفته است، وی نیز وزارت آموزش و پرورش را به شخص دیگری واگذار کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فراکسیون امید طی نامه دیگری به رئیس جمهور از وی خواسته‌اند با استعفای وزیر آموزش و پرورش موافقت کند تا احساس ثبات در کابینه قطعی و به گمانه‌زنی ها پایان داده شود و اعضای دولت با ثبات کامل و محکم و متقن به امور مربوطه برسند.

وی افزود: باید تا ساعات آینده منتظر تصمیم رئیس جمهور باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    ای کاش بجای این همه وزیر، وزیر صنعت، معدن و تجارت یعنی آقای نعمت زاده استعفا میداد. همون وزیری که مردم ایران را بخاطر نخریدن خودروهای بی کیفیتشون ضد انقلاب خطاب کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس