سیامک و محمدباقر نمازی هرکدام به 10 سال حبس، نزار زاکا 10 سال حبس به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا محکوم شدند. همچنین «ع . الف» به 10 سال، «ع . ص» 10 سال و «ن.ز» نیز به 5 سال حبس محکوم شده‌اند.

سیامک نمازی و محمدباقر نمازی هرکدام به 10 سال حبس محکوم شدند
به گزارش مشرق، یک منبع آگاه از صدور حکم تعدادی از محکومان امنیتی خبر داد و گفت: سیامک و محمدباقر نمازی هرکدام به 10 سال حبس، نزار زاکا 10 سال حبس به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا محکوم شدند.

این منبع آگاه تصریح کرد: همچنین «ع . الف» به 10 سال، «ع . ص» 10 سال و «ن.ز» نیز به 5 سال حبس محکوم شده‌اند.
 
محمدباقر نمازی، از کارگزاران رژیم پهلوی به همراه فرزندش سیامک، بنیانگذار و مدیر بزرگترین باند مافیایی کشور، چندین ماه پیش بازداشت شده‌ بودند.
 
سیامک نمازی (فرزند «محمدباقر نمازی» از سیاستمداران رژیم پهلوی) بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق شرکت «آتیه بهار» مدیر برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت نفتی کرسنت دبی و دلال مشهور این شرکت است. وی در سال 2010 - (1389) در سایت YGL به‌عنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی «انجمن مدیران بین‌المللی ایران» در امارات، عضو فعال شبکه معرفی می‌شود. به ادعای «دیلی بیست»، وی همچنین به همراه «تریتا پارسی» مشاور سابق «باب نی» نماینده کنگره آمریکا، مؤسسه «نیاک» (شورای ملی آمریکاییان ایرانی تبار) را در سال 1380 بنیانگذاری کرد.(جزئیات بیشتر)
 
همچنین نزار زاکا تبعه لبنانی (و دارای گرین کارت آمریکا) که در راستای برنامه آمریکایی ها برای نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود، سال گذشته به اتهام جاسوسی در خاک جمهوری اسلامی ایران دستگیر شد.

وی ارتباطات جدی نظامی و امنیتی با ایالات متحده آمریکا بویژه در پنتاگون و سازمان سیا داشته است. نزار زاکا که از او به عنوان گنج پنهان ایالات متحده یاد می‌شود، فارغ‌التحصیل آکادمی نظامی «ریور ساید» آمریکا در سال 1985 و عضو شورای فارغ‌التحصیلان این آکادمی است. علاوه بر این، 2 تن از فرزندان وی نیز در این آکادمی تحصیل کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    هر کسی تابعیت دو کشور را دارد باید تابعیت ایرانی اش باطل شود جاسوس ها مثل سگ در خدمت آمریکا هستن باید اعدام شوند
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    چه خبر از م.ه ؟؟؟؟؟
  • حمید رضاآقاجان ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    ع ص ن ز به ده سال حبس محکوم شدند ،والله خجالت داره ،چروشفاف اسم این راه زنها که با اسقرار یک کشور بازی میکنند فقط به خاطر منافع استعماری غرب وخود فروخته هستند باید اینطور رفتار بشه ،اسم این افراد را به ملت شریف ایران اعلام کنید ،این برای چندمین بار هست که نظرم را به مشرق مینویسم ،آقای سردبیر مشرق ،شما چرا؟؟؟
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    فقط 10 سال زندان؟ برای کسی که به کشور خیانت کرده ؟!!!!
  • پريسا ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    خدا را شكر براي جاسوسي و خيانت به ايران ده سال زندان تازه كافي نيست ، خائن به ايران بايد اعدام شود ، مرگ بر دشمنان داخلي و خارجي ايران مرگ بر انها ،
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 2
    چرا اعدام نشدن؟؟!!! حکم جاسوس زندانه!!!؟؟؟؟
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    خوب اگه باطل بشه چجور زندانیشون می کنین؟
  • ساسان ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    سلام و درود بر سربازان گمنان آقا امام زمان علیه السلام در سپاه.
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    یعنی برای محاکمه جاسوسان باید تابعیت هم داشته باشند
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    ای کاش این دو جاسوس را اعدام میکردند
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    باز اگر جرم محرز نشه و صرفا طرف متهم باشه باشه قبول حروف الفبا !!!! طرف ع الف !!!! ع ص !!!! ن ز !!!!! به 10 10 و 5 سال حبس محکوم شدن یعنی جرمش قطعی اندر قطعی ، بازم حروف الفبا !!!!! بعد می گیم چرا سیستم کدره !!!! چرا این همه حرف در میاد !!!! این خود ماییم که از شفافیت و رو در روی مردم قرار دادن مجرم طفره می ریم
  • سید حمید ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    باور کنید اگر ته (استارت آپ )ها راهم در بیاورید به همین ماجرا می رسید. بنیاد ها وحرکت های ظاهرا علمی وفرهنگی مانند ایران کوباتور ، استارت آپ ویک اندز ، نایاک ، اتحا د برای ایران ،گردهمایی آی بریج و.....همه این ها در داخل وخارج ایران آدم دارند ومقصدشان هم براندازی از طریق نفوذ است .فرزندان وبرادر زاده ها وخواهر زاده های مسئولین فعلی دولت هم مهره های داخلی این جریان ها هستند .
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    سرمایه ملی رو به باد دادند و میلیاردها میلیارد خسارت بر دوش ملت ایران گذاشتن انوقت فقط ده سال زندان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      این حرفها رو از کجا آوردی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس