کد خبر 645132
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی باسلونا حاضر شد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درکنفرانس خبری پیش از بازی امشب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا به خبرنگاری که از او درباره دلیل وسوسه کردن نیمار و مسی به حضور در تیمش سوال پرسیده بود، پاسخ جالبی داد!

روزنامه‌نگار روزنامه «اسپورت کاتالونیا» با استناد به نوشته‌های نشریه خودش ادعا کرد گواردیولا مایل بود نیمار و مسی را با خود به منچسترسیتی ببرد اما نتوانست. مطرح کردن این ادعا در کنفرانس مطبوعاتی، گواردیولا را به واکنش واداشت.

گواردیولا گفت: با هیچ بازیکنی تلفنی صحبت نکردم چون نمی‌خواستم وارد جنگی شویم که از شروعش بازنده هستیم. نیازی ندارم جملات خودم را تصدیق کنم. پارسال با تیاگو صحبت کردم چون شرایط انتقال را داشت.اگر منظورتان امسال است، باید بگویم نه با نیمارو نه با مسی برای حضور در منچسترسیتی صحبت نکرده‌ام. اگر بازیکنی در تیمی دیگر بازی نکند، منطقی است که بخواهم به تیمم بیاید. در این شرایط دلیلی نداشت با مسی تماس بگیرم.

او در ادامه درباره تراشتگن، دروازه‌بان تیمش اظهار داشت: تراشتگن در دوران حضور براوو خواهان حضور در تمام بازی‌ها بود اما این امکان وجود نداشت. حالا او وضعیت خوبی دارد. تراشتگن حتی وقتی می‌دانست براوو می‌خواهد به نوکمپ بیاید، ماند و تلاش کرد.

گواردیولا در پایان درباره مسی افزود: تصور می‌کنم مسی در بارسلونا بماند اما اگر بخواهد از تیم جدا شود، 7،8 تیم خواستارش هستند.شاید مسی هم مثل خیلی از ما مایل به تجربه محیط جدید باشد.
 
منبع: ایسگانیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس