کد خبر 643141
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

سرمربی لیورپول در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچستریونایتد به ستایش از کاپیتان تیم حریف پرداخت.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت لیورپول، در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر دو تیم لیورپول و منچستریونایتد دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در حالی در ورزشگاه آنفیلد برابر هم به میدان خواهند رفت که فصل قبل منچستریونایتد هر دو دیدار رفت و برگشت را به سود خود پایان داد. در طرف مقابل، یورگن کلوپ که به عنوان بهترین مربی ماه گذشته لیگ برتر انتخاب شد، برابر ژوزه مورینیو آمار خوبی دارد و فصل گذشته با لیورپول توانست چلسی مورینیو را شکست بدهد. او زمانی که در بوروسیا دورتموند مربیگری می‌کرد نیز توانسته بود رئال مادرید مورینیو را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.

کلوپ در مورد شرایط تیمش و بازگشت جو گومس، مدافع جوان لیورپول گفت: با تشویق بازیکنان بالاخره او بازگشت. خوشحالم که او را در تیم خود داریم. البته تمرین فقط بخشی از کار است. البته او هنوز ابتدای راه است و خیلی زمان می برد تا بار دیگر بخواهد خودش را به ترکیب تیم برساند. در واقع این اولین باری است که او در تمرینات من حضور دارد زیرا سال گذشته به دلیل مصدومیت در بازی های ملی در تمرینات حضور نداشت.

سرمربی آلمانی در خصوص آخرین وضعیت فیلیپه کوتینیو و روبرتو فیرمینو هم اظهار کرد: چهار جلسه تمرین خوب از دوشنبه تاکنون داشتیم. هنوز تصمیمی در مورد ترکیب نگرفتم. خیلی از بازیکنان را در این تمرینات ندیدیم و در اردوهای تیم های ملی شان بودند. روبرتو بیش از کوتینیو در تمرینات حضور داشت و فیلیپ نیز تقریبا دو مسابقه کامل ملی  انجام داد. او اکنون به ریکاوری احتیاج دارد. این دو بازیکن سفر طولانی داشتند ولی رفته رفته بهتر می شوند. امیدواریم این دو بازیکن را برای بازی با یونایتد در اختیار داشته باشیم.

کلوپ در ادامه به تمجید از وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد که در بازی‌های اخیر نیمکت نشین است پرداخت و گفت: او بازیکنی است که می تواند در تمام نقاط زمین بازی کند و به شکل کامل در خدمت تیم است. رونی از هر فرصتی برای گل زدن استفاده می کند. او از تمام توان خود برای خدمت به تیم استفاده می‌کند. از نظر من او بازیکنی در حد کلاس جهانی است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس