کد خبر 644415
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۴

اگر دشمن خودش را مسخره کرده، اجازه ندهید شما را هم مسخره کند! و باز هم خطابم با همین مردمان است! اگر شما با عرض عذرخواهی، خودتان را مسخره دشمن کرده‌اید، ما اجازه نخواهیم داد ملت، مسخره وعده‌های شما شود!

به گزارش مشرق، حسین  قدیانی طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت:
 
روز امضای برجام، کنار بعضی از این خانواده‌های شهدای هسته‌ای، چه به ملت وعده داد رئیس دولت؟! جز اینکه تحریم‌‌ رفت پی کارش و زین پس وقت جشن و شادی است؟! حسابش با خودتان! از روز امضای برجام چند روز می‌گذرد؟! و از روز اجرای برجام چند روز؟!
 
همه حرف این بود که اگر هسته‌ای را همان‌گونه اداره کنیم که شیطان بزرگ می‌خواهد، تحریم، بی‌تحریم! و سیمان ریختن حضرات در قلب رآکتور خودکفایی، ختم به فردای بدون تحریم می‌شود! شگفتا که آن «فردا» هنوز نیامده است اما دشمن مترصد بدعهد هر روز یک گام جلو آمده است!
 
ابتدا به ساکن، وعده دشمن و دشمن‌دوستان این بود که در صورت انصراف از امهات صنعت هسته‌ای، تحریم‌ها هم به تاریخ می‌پیوندد لیکن هیچ معلوم نیست حد یقف و انتهای این وضعیت یک‌طرفه که مدام ما امتیاز جدید بدهیم و مدام دشمن دبه جدید درآورد، کجاست؟! دبه درآوردن‌های دشمن، یک روز این است که بعد از هسته‌ای، حالا نوبت موشک است! یک روز این است که بعد از موشک، حالا نوبت تحریم نیروهای ضامن امنیت توسط خود دولت ایران است!
 
یک روز این است که شما را چه به جنگ با داعش؟! و هر روز هم فزون‌خواهی دیگری! واقعا مضحک است! قاسم سلیمانی و شیربچه‌هایش از سویی باید توسط عناصری از داخل کشور تحریم شوند و از سوی دیگر باید اساس جنگ و جهادشان با تروریست‌ها که متضمن بیرون نگه‌داشتن حرامی‌ترین حرامیان از خاک مقدس وطن است زیر سوال رود، که چه بشود؟!که مثلا تحریم‌ها لغو شود!
 
تعجب می‌کنم از آقایان روحانی و ظریف و الباقی شرکا بابت این همه حسن ظن به دشمن! گمانم در تاریخ، نوبر باشد این حد از حسن ظن به دشمن! دشمن رسما دارد می‌گوید که اگر می‌خواهید تحریم‌ها لغو شود، لاجرم باید پای داعش به ایران باز شود! مسخره‌ترین شرط ممکن برای لغو تحریم! اگر می‌خواهید نفس بکشید، لاجرم باید بمیرید! غیر از این است؟!
 
این تعامل دشمن است با ما در میدان عمل، آن‌وقت حضرات مدعی می‌شوند سران کاخ سفید قول داده‌اند به وعده‌های خود در برجام عمل کنند! و آن‌وقت‌تر، جناب جان‌کری اعلام می‌کند «آمریکا به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده»! خطابم با این مردمان مشغول در دستگاه دیپلماسی است! اگر دشمن خودش را مسخره کرده، اجازه ندهید شما را هم مسخره کند! و باز هم خطابم با همین مردمان است! اگر شما با عرض عذرخواهی، خودتان را مسخره دشمن کرده‌اید، ما اجازه نخواهیم داد ملت، مسخره وعده‌های شما شود! آیا شرط از این مسخره‌تر هم ممکن هست که لغو تحریم‌ها مشروط شود به عدم تعصب سردار سلیمانی به امنیت کشور؟! و لاجرم به حضور داعش در خاک وطن؟!
 
خوب است جناب روحانی، روزی چند بار این سوال را با خود مطرح کند که چرا با وجود فراخوان 2سال پیش به اساتید دانشگاه مبنی بر حمایت از برجام، هیچ پاسخ مثبتی به ایشان داده نشد، حتی از سوی اساتید لیبرال؟! واقعا آن که فقط یک جو و نه بیشتر، غیرت یا حتی عقل عافیت‌اندیش دنیوی داشته باشد، حاضر می‌شود از برجامی دفاع کند که در آخرین قلم، شرط لغو تحریم‌ها را ممانعت ایران از بیرون نگه‌داشتن تروریست‌های تکفیری در همان بیرون مرزها قرارداده؟! آیا در این شرط مضحک و مسخره که اگر تو لغو تحریم‌ها را می‌خواهی، ناچار باید چکمه داعش را روی سینه خود تحمل کنی، فردایی هم متصور هست؟! «من به مذاکره با آمریکایی‌ها خوشبین نیستم» ناظر بر همین بدعهدی‌ها و همین دبه‌درآوردن‌های شوم بیان شد و الا احدی اندازه رهبر انقلاب، مسرورتر از این مهم نخواهد بود که در زندگی اقتصادی مردم، گشایش بیشتری به وجود آید!
 
منتهای مراتب داریم می‌بینیم که راه رسیدن به «گشایش اقتصادی» اصلا و ابدا «سازش سیاسی» نیست! اگر پشت‌بند این وعده‌های ریشه‌دار در تاریخ، وفای به عهدی هم می‌بود، عمرسعد در حسرت گندم ری نمی‌ماند! و اما از قرار، مردمان دستگاه دیپلماسی، گوش شنوایی برای این بدیهیات ندارند! خب، تکلیف چیست؟! آیا باید من‌باب مراعات دست‌فرمان سیاست خارجی حضرات، آنقدر در برابر دشمن بدعهد کوتاه بیاییم که در نهایت، سنگ در دست بچه‌های مقاومت، توسط دولت خودمان تحریم باشد، بلکه سگ هار داعشی، خاک مقدس وطن را آلوده به پای نجس خود کند؟!
 
آهای آقایان موظف بر نظارت بر برجام! کجا هستید؟! یک کلام سخنی بگویید، بلکه شک در قدرت تکلم‌تان نبریم! آهای نمایندگان مجلس! اعضای مجمع تشخیص! علمای اسلام! یعنی باید برویم خیابان شهید بهشتی، با مجسمه حمزه خمینی این واگویه‌ها را درمیان بگذاریم؟! آمدیم و دولت دلش نخواست این رویه را تغییر دهد! یعنی باید برای نفس کشیدن خود بمیریم؟! خدایا! ما جز تو کسی را نداریم؛ هیچ کس!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    این دولت با کری گشته کر شده و هر حرف حقی در باره برجام برایش زهر مار است و چون مردم را بیسواد میداند باخت بزرگ برجام را با بوق کرنا و انواع لطایف الحیل فتح الفتوح معرفی میکند.
  • ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    واقعا ؟ هیچکس رانداریم ؟ هیچکس . شورایعالی امنیت ملی . سپاه .بسیج . ارتش . نیروی انتظامی . اینهاراهم نداریم ؟
  • ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    برجام نا فرجام مانده از همان اول عقیم بود
  • ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    همه جا اين نوشته عالي بود جز قسمت اخر ان ، نه ،.همه چيز دست مردم است و مردم هشتاد ميليوني كه هم خود را دارند و هم خدا را نه تنها هستند نه ضعيف فقط بايد روحاني و مردانش و نمايندگان مجلس خصوصا لاريجاني را به چالش جديد و جواب بدهي كشاند ،
  • علی ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    هربچه ای هم میداند دادن امتیاز درمقابل دریافت امتیاز باید باشد نه دادن امتیاز والتماس کردن این فقط روش روحانی غرب گراست وبس!!!!!!
  • ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    بله ملت مسخره قاعدتا نباید مسخره باشه اما فعلا که حسابی میخره انرژی هسته ای سراسر ضرر و هزینه شدیم
  • وطن وست ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    آقای قدیانی !اعتراض های شما تا اندازه ای درست همه تخریمها برداشته نشد . اگر شما و جماعت همفکر شما بودند چه راهکار ی پیشنهاد میکردید . این سخنان در آستانه انتخابات !!!
  • ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    غیر از شما تندروها هیچ کسی در دنیا برای ایران تحریم نمیخواهد شما کاسبان تحریمید و این طبل کور و شیطانی که شما و رییسانتون دایم بر روی آن میکوبید عامل ادامه تحریم در ایران است از خودتون خجالت بکشید و بیشتراز این ملت رو مسخره طمعکاری و قدرت طلبی خودتون نکنید
  • رضا ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    یارانه منم قطع کردن سه ماهه حقوق نگرفتم
  • ایرانی اگاه ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    ملت ایران مسخره کسی نیست شما خودتان ملت را به مسخره کشیدید نه غرب شما با حیثیت ملت بازی می کنید شما از غربی هم غربی ترید
  • ناشناس ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    اره همه دروغ میگن اینا راست میگن برو پی کارت بابا
  • محمد ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    لعنت بر دشمن پرست خائن... لعنت... لعنت...
  • علی ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    سلام و درود بر شرف هر ایرانی با غیرت
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    آقایان موظف بر نظارت برجام ؟مجمع تشخیص مصلحت ، نمایندگان مجلس،علمای اسلام ؟ برادرم ما مدت هاست ازحادثه کربلا درس گرفتیم به وقت امتحان خواص ریزش و داش مشتی ها قهرمان کربلا یند کسانی مردم را با عوام فریبی سرگرم کردند تادر ارکان حکومت ورود کنند تا به وقت حادثه نفوذ و ازهم پاشیدگی را ازدرون ره آورد برجام باشد برایشان تا مالک اشترهای رهبر درداخل زمینگیر شوند اما مردمی که حرف شما را با توجه به تجربه دولت های قبل باورکردند بایستی نتیجه کارخود را ببینند تا بزرگ شوند و بالنده شوند وبصیرت یابند اما با دیدن خسارت محض تا بدانند انقلابی ها چقدرارزش دارند
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    تو جوش نیار رهبر بزرگ وعزیز خود بر اوضاع مسلط است
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    آقای قدیانی ببخشیدشماچندنفررامشغول بکارنمودیدوازبرکت وهمت حضرتعالی اقتصاد خانواده آنهاسروسامان گرفت
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    این وظیفة کسانی است که شعار اشتغال زایی را در تبلیغات انتخاباتی شان می دادند، نه یک ژورنالیست.
  • امیر ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    خوب راست میگه دیگه اگه ادم دو زار سواد داشته باشه الان قابل درکه که هیچ کشور ثالثی دلش برای مردم ایران نمیسوزه. الان درسته که وضع اقتصاد مملکت افتضاحه اما باید اینم در نظر داشته باشیم ضرر کشورهایی مثل امریکا خیلی خیلی بیشتر از استفا دشونه. خوشبین بودنم حدو اندازه ای داره
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    ناز نفست حسین اقا
  • رحمن ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    برادرم شما از كجا ميدانيد داريدبا زبان مردم صحبت ميكنيد . نه داداش جنگ هاي ايدئولوژيك داعش توليد ميكند و چه بخواهيم و چه نخواهيم با اين سياستها داعش در اينجا هم بشكلي ديگر بروز خواهد كرد. اصلا" مطمئن باشيد تمامي كشورهاي اسلامي درگير جنگ داخلي خواهند شد و ماهم مستثني نيستيم!!!!!
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    هزاران نفر (در ذهن). در عمل: هیچی نگم بهتره.
  • مسعود ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    چه ربطي داره؟! داداش يا آبجي ! اگه جواب درست ودرموني داري به ايشون بدي ,ياعلي .و الا با اين فرفكني ها جز اثبات بيش از پيش ناكارآمدي و گند زدنهاي پي در پي شيخ حسن و دولتش كاري از پيش نمي بري. مگر كار آفريني و ايجاد شغل و امنيت شغلي وظيفه كارشناسان عرصه فرهنگ و رسانه است كه حالا مثلا" از آقاي قدياني انتظار چنين شق القمري را داريد؟! وظيفه امثال ايشون ديدن كاستيها و نواقص و تقصير و قصورها و وعد وعيدهاي عملي نشده دولت ها و پيگيري شفاف سازي و هشدار رسانه اي به دولتمردان جهت برطرف نمودن اين نواقص و اصلاح مسيردولتهاست. همچنان كه محسنات و عملكردهاي خوب و مثبت دولتها را نيز بايد به سمع و نظر مردم برسانند. كارآفريني و ايجاد فضاي امن شغلي براي اقشار ملت ,در درجه اول وظيفه دولت است. وظيفه اي كه اين دولت از همان ابتداي شروع به كارش از دوش خودش برداشت و به دوش كدخداي وحشي غرب انداخت و همه را حوالت به كدخدا و ساير همپالگيهاي غربيش داد!!! الباقي ناتوانيها و ضعفهايش را هم به گردن دولت قبل و شخص دكتر احمدي نژاد انداخت و...خلاص!!! اما در نهايت پس از گذشت بيش از سه سال از عمر برباد رفته اين دولت ,عليرغم لبخندهاي مليح پي در پي دستگاه ديپلماسي و رييس دولت در برابر كدخدا و نوچه هايش , جز تحقير و تهديد اين ملت از سوي همان كدخداي بدعهد و نامرد و گرگ صفت و شركا چيزي عايد ملت ايران نشد كه نشد!.با كمال تأسف ديديم و ديديد كه همين رييس جمهور و وزير خارجه اي كه در برابر تكبر و نخوت كدخدا و شركاي غربيش آنهمه حقارت و ذلت نشان داده و مي دهند ,چگونه دربرابر هموطنان منتقد ودلسوز خودشان باغيظ و خشم و استهزاء و طعنه و هتك حرمت برخورد كرده و مي كنند! واقعا" چنين دولتي نوبره ها!!!!!!!! طنز تلختر داستان اينجاست كه با همه اين گندزدنها و به قهقرا بردن كشور باز هم توقع دارند ملت به اين جماعت اعتماد كنند و مجددا" براي 4 سال ديگر كشور را به دست اينها بسپارند!!!
  • یا حق ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    خانم کلینتون در جواب سوال همپالاکی هاش گفته فعلا" کسانی وزیرو رئیس مملکتهای اسلامی هستند که در مکتب خانه ما درس خواندند آنها مدافعین منافع ما هستند در بر جام به عینه دیدیدیم کسی که در امریکا و انگلیس درس خوانده عمدتا" با ارباب و کدخدا هستند(در تاریخ فقط کاندی و شهید چمران ضد کدخدا عمل کردند)
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    والا فکر کنم امثال جنابعالی بیشتر نوبرین سرتون کردین زیر برف و دور همی خوش بودین حالا که کشور در روند معمول خودش حرکت کنه شماها مانع میشید و میگید چرا چنین و چنان میشود
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    جماعت همین دولت و طرفدارانش از هول حلیم در دیگ افتادند حکایت همان سنگی است که اینها ته چاه انداختند حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
  • علی ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    من کاملا با این نظر موافقم بعد از برجام همه حرف مردم از عهد شکنی دشمن بود من نمیدونم چطور این مسولین از چیزی سر درنمیارن یا خودشون رو زدن به جاده خاکی متاسفم
  • رضا ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    حتما میخواستی وامی چیزی بگیری بهت ندادن اینجوری اتیشی شدی
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    چیه؟ نامری های غربو گفتن هم دل شما غرب گراها رو به درد میاره؟ خودت باش غرب برای امثال تو ارزشی قائل نیست
  • ناشناس ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    مگفتند مملکت رابه گند زد ولی درزمان او همه در اوج رفاه بودند ولی حالاهمه دراوج خفت وخواری هستند
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    مشرق خجالت بکش
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    تولید داعش با این ابعاد خارج از توان یک ایدئولوژی خشک و خالی است اگر حمایت آمریکا نبود عمر داعش به یک سال هم نمیرسید
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    اما به نظر اطراف شما همیشه زمستان است آنهم زمستانهای برفی وگرنه انحراف ۱۸۰ درجه از اهداف، مسیر اصلی به چشمتان نمی آمد
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    گاگول برو ببین خود آمریکا برای تحریم ایران چقدر پول از بانکها و شرکتهای دیگه گرفته به بهانه دور زدن تحریم بعد بگو کاسب تحریم کیه
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    بدبخت غرب به فکر منافع خودشه شما هم در اینجا سنگ اونا رو به سینه می زنی و به فکر منافع اونا هستی ؟؟؟؟؟ برو ببین پژو بعد از قطع رابطه با ایران چقدر ضرر کرد و کارگر اخراج کرد ولی حالا به لطف برجام بدون دادن خسارت به ایران داره برمی گرده
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    الان دقیقا چی تغییر کرده که تو داری حرف مفت می زنی
  • مسعود ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    كدوم ملت؟ همين ملتي كه در عزاي امام حسين بر سر و سينه ميزنه و شعار ميده هيهات مناالذله؟؟؟؟ اگر به شماها باشه كه بايد همه هستي و ناموس و كشور و غيرت و شرفمون رو در طبق اخلاص گذاشته و دودستي تقديم ابرجنايتكاران دنيا كنيم تاشايد دلشون يه كمي برامون بسوزه و تيكه ناني جلومون پرت كنن تا از گرسنگي نميريم!!! البته اين وسطه به طور قطع به يقين هرچه جنس و كالاي مصرفي برآمده از فرهنگ برهنگي و منحط خودشون ,رودستشون باد كرده رو به اسم پيشرفت و تمدن غربي!! به خورد ملت, بخصوص قشر جوان خواهند دادتا هم ملت ما را از درون تهي كرده و هويتمون رو از ما بگيرند و هم صنايع ورشكسته خودشون رو بهتر سر وسامون بدن!! اين برداشته شدن تحريمي كه شما جماعت خوش خيال و ساده دل به اون دل بستين ,يه چيزي تو همين مايه هاست و گرنه خبري از اينكه اونها بيايند علوم و پيشرفتها و صنايع به دردبخورشون رو به ما ببخشن و دست ما را تو اين زمينه ها بگيرن ,خيال واهي و پوچي بيش نيست.اگر هم ميبينيد ملتهايي امثال ژاپن وكره و ...پيشرفتهايي در زمينه اقتصادو صنعت داشته اند,بيشتر به واسطه مديريت درست و اصولي دولت مردان و سخت كوشي و خودباوري مردمشون بوده نه دلسوزي غربيها. ... و اما امان از وقاحت و بي بصيرتي شما كندروها كه حاضريد براي رسيدن به آلاف و الوف راحتتر و بيشتر ,تن به هر مذلت و خواري و خفتي بدهيد و به هر سازي كه دشمنان اسلام و انسانيت مي زنند,برقصيد!! مشكل كار اينجاست كه وحشيهاي حاكم بر غرب كه در گوشه گوشه دينا دستشان به خون هزاران انسان بي گناه و مظلوم آلوده است ,حتي حاضر نيستند كه در برابر اين همه پذيرش حقارت و ذلت از سوي غربزده هايي همچون شماها , ذره اي از مواضع متكبرانه خودشون كوتاه بيان و حداقل دست شما جماعت خوباخته را بگيرند!!نمونه عيني اش را در خارج از كشور در كشورهايي مثل ليبي و مصر و عراق در عملكرد و خوش خدمتي مزدوراني همچون قذافي و صدام و محمدمرسي و درداخل كشور در زمان خاتمي خائن كه بعد از انهمه پرستش غرب توسط اين شخص و جماعت دور وبرش,چگونه ايران را محور شرارت ناميدند و كشورمان را به حمله نظامي تهديد كردند,در دولت شيخ حسن هم كه داريم مي بينيم عليرغم خوش خياليها و خوش رقصيهاي اين دولت براي كدخداي وحشي و جنايتكار غرب و,باز هم هر روز شاهد بهانه گيريهاي جديد اين نامردهاي پست فطرت غربي بخصوص آمريكاييها هستيم.
  • کامران ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    هیلاری کلینتون: تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود .
  • ناشناس ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    هیچکدام از خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب در برجام را لحاظ نکردند و همین امر باعث تحمیل خسارت محض به کشور شد.
  • ناشناس ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    وقتی جان کری لغو تحریمهای بانکی را به دست کشیدن ایران از موشک های بالستیک و حزب الله و مقاومت منوط می کند یعنی برجام خسارت محض بود.
  • مهران ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    کسانی که میگفتن با اجرای برجام همه تحریمهای بانکی و پولی و مالی و غیره لغو خواهد شد باید امروز شرمنده مردم باشند و خجالت بکشند.
  • ناشناس ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    برجام ثابت کرد که اعتماد به شیطان بزرگ فرصت سوزی است .
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    این شعار به طور کل درسته مثبت دادم. اما میدانم منظورت چیز دیکه ای هست.
  • فرزند خمینی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    خداپدر رهبری و بیامورزد مملکت و نجات داد واقعا مسولین ناکارامد هستن کاش ریاست جمهوری حذف بشود وخود رهبری شرایط رو دست بگیره اینجوری مملکت یک صاحب داره وادم میفهمه خواستشو به کی بگه
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    اره قرار بود از اون رشوه هایی که برخی متنفذین این دولت از کرسنت و صندوق ذخیره فرهنگیان بردن بهش یه میلیون وام بدن ولی اونم ندادن
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    همه چیز مملکت رو بر باد دادند. وضعیت اقتصادی هم بدتر شده.
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    به فرموده امام خامنه ای: برجام خسارت محض است.
  • ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    جوری تو این انتخابات اینارو بشوریم بریزیم تو جوب که دیگه نتونن برگردن ! اینا فکر کردن ما احمقیم ! من یکی که اگه یکی از اطرافیانم حتی پدرم هم بگه میخوام به اصلاحات رای بدم رابطه پدر و پسری رو باهاش بهم میزنم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس