کد خبر 643698
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

در حالی که فرمانده کل قوای مسلح عراق طی دو روز گذشته به کرکوک در شمال عراق سفر کرده و روند عملیات موصل را از نزدیک پی گیری می کند، 'هادی العامری' فرمانده ارشد تشکیلات بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) نیز امروز (یکشنبه) خود را به خطوط مقدم عملیات موصل رساند.

 به گزارش مشرق، فرماندهی تشکیلات مردمی الحشد الشعبی امروز تصاویر حضور 'هادی العامری' دبیرکل سازمان بدر و فرمانده ارشد الحشد الشعبی و 'احمد الاسدی' دبیرکل گروه مقاومت اسلامی جندالامام وابسته به تشکیلات مردمی الحشد الشعبی و سخنگوی رسمی این تشکیلات را در خطوط مقدم عملیات موصل منتشر کرد.

براساس بیانیه الحشد الشعبی، هادی العامری و احمد الاسدی برای اطلاع از روند عملیات آزادی سازی موصل امروز وارد خطوط مقدم این محور شدند.

فرماندهان ارشد الحشد الشعبی در روزهای گذشته با رهبران سیاسی از جمله 'سید عمار حکیم' رهبر ائتلاف ملی و 'نوری المالکی' نخست وزیر سابق و دبیر کل حزب الدعوه اسلامی عراق و همچنین 'حیدر العبادی' نخست وزیر و فرمانده کل قوای مسلح عراق جلسات مختلفی داشته اند.

از طرفی سرلشکر 'عبدالغنی الاسدی' فرمانده یگان مبارزه با تروریسم عراق امروز در اظهاراتی گفت که تمامی تمهیدات نظامی و امنیتی لازم برای شروع عملیات موصل به اتمام رسیده و فقط در انتظار فرمان شروع عملیات توسط فرمانده کل قوای مسلح عراق هستیم.

فرماندهان پیشمرگه کرد عراقی نیز دیروز (شنبه) از آمادگی کامل این نیروها برای شرکت در عملیات آزادسازی موصل خبر داده و اعلام کردند که در انتظار صدور فرمان از سوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق هستند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    کردها را در عملیات شرکت ندهند آنها همین الان هم طلبکار بوده و موصل را بخشی از اقلیم می دانند . کرکوک و موصل هیچگاه بخشی از اقلیم نبوده و نخواهند بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس