کد خبر 631565
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

فرمانده کل یگان بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) از مخالفت های جدی با هرگونه دخالت و مشارکت طرف های خارجی در عملیات آزادسازی شهر موصل مرکز استان نینوی این کشور خبر داد.

گروه جهان مشرق- فرمانده کل یگان بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) از مخالفت های جدی با هرگونه دخالت و مشارکت طرف های خارجی در عملیات آزادسازی شهر موصل مرکز استان نینوی این کشور خبر داد.

العامری:با دخالت خارجی در عملیات موصل مخالفیم

بنابر این گزارش، حاج هادی العامری ظهر امروز در گفتگو با رسانه های عراقی ضمن اشاره به تلاش های برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه تاکید کرد که عملیات آزادسازی موصل تحت تاثیر اختلافات سیاسی قرار نخواهد گرفت و هیچ طرفی حق اشغال سرزمینی را بر اساس قومیت، مذهب یا مسائل سیاسی و گروهی نخواهد داشت. وی با اسم بردن از ترکیه هرگونه مشارکت نیروهای زمینی این کشور را در عملیات آزادسازی موصل رد کرده و گفت موسل سرزمینی عراقی است و آزادسازی آن نیز بدون دخالت خارجی و توافقهای اشخاص و طرفهای سیاسی خواهد بود. وی اظهارات برخی افراد غیرمسئول در عرصه سیاسی و نظامی عراق مبنی بر تلاش برای اشغال مناطق مختلف بر اساس تقسیم بندی های قومیتی و مذهبی را آغاز تلاش آنها برای فتنه انگیزی میان مردم عراق و ایجاد جنگ داخلی پس از خیانت آنها در هدیه کردن سرزمین عراق به داعش عنوان کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس