کد خبر 643229
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

سه قناص تروریست که توسط رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء به اسارت گرفته شدند در اعترافات خود از کمک‌های بی‌دریغ دولت ترکیه به تروریست‌ها پرده برداشتند.

 به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی نُجَباء هفته گذشته در عملیاتی تحت عنوان "محرم" پس از پیشروی در جنوب حلب سوریه، وارد منطقه "الشیخ سعید" شد. رزمندگان در این عملیات، توانستند سه تروریست قناص جبهة النصرة که در ساختمان‌های متروکه و تخریب شده مخفی شده بودند را به اسارت خود درآورند.

مسئول پشتیبانی لجستیکی و تسلیحاتی نُجَباء در این عملیات، دستاورد یاد شده را به روح پر فتوح شهدای مدافع حرم علی الخصوص فرمانده شهید «حمودی دیالی» تقدیم کرد که یکماه قبل در الراموسة آسمانی شد.

بر اساس این گزارش، در میان سه اسیر جبهة النصرة دو برادر به نام‌های «حسین علقوم محمد» و «حسن علقوم محمد» نیز حضور داشتند که در بازجویی‌ها به کمک‌های بی‌دریغ دولت ترکیه اعتراف کردند.

آنان در مقر مقاومت اسلامی نُجَباء واقع در حلب اظهار داشتند که تروریست‌ها در غالب مجموعه‌های 100 نفره برای آموزش نظامی (با اسلحه‌های کلاشینکف، دوشکا و ...) به شهر "غازی عنتاب" ترکیه اعزام می‌شوند.

قناص‌های تروریست همچنین اعلام کردند که در زمان دوره‌های آموزشی که 15 تا 50 روز به طول می‌انجامید؛ علاوه بر حقوق ماهانه خود، پس از هر دوره بصورت متغیر بین بازه 25 هزار الی 50 هزار لیره سوریه از دولت آنکارا دریافت می‌کردند.

گفتنی است، پیش‌تر نیز هشت تروریست دیگر جبهة النصرة توسط مقاومت اسلامی نُجَباء در حومه حلب دستگیر شده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    اردوغان يک احمق تمام عيار است
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    برادر اردوغان الان دقیقا کجاست؟
  • حقگو ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    او فقط یک احمق نیست بلکه جنایتکار هم هست البته امکان دارد جاسوس امریکا هم باشد
  • مسافر ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    همه جای سوریه
  • مسافر ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    اگر اردوغان نبود این همه مشگل در مبارزه با تروریسم نداشتیم
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    یه احمق دیگه.
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    من موندم این ترک ها چرا اشتباهات خود را تکرار می کنند؟! آن همه جنایت در تاریخ عثمانی خونریز کم بود؟
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    من نمیدونم تو ذهن اردوغان نکبت نجس چی میگذره. خیلی حرومزادست
  • مرگ بر آمریکا ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    آقای اردوغان منافق! چه اندازه میخواهی جنایت کنی؟ تا چه زمانی فرصت داری؟ منتظر باش بزودی تقاص جنایت هایت را پس خواهی داد! هم نمک میخوری هم نمکدان میشکنی! مگر حزب رفاه که شاخه اخوان المسلمین ترکیه بود وامروز نام خود را به عدالت و توسعه تغییر داده با کمک ایران بر مسند قدرت تکیه نزد؟ در ترکیه چه خبر است؟ چرا مردم ترکیه در قبال اینهمه جنایت برضد مسلمانان سوریه و عراق و لیبی و مصر و یمن و لبنان و فلسطین و.... که با همراهی اردوغان احمق صورت میپذیرد ساکتند؟ چرا دادی سر و صدایی اعتراضی هیچ خبری نیست؟ اردوغان بفکر این بود تا اخوان المسلمین سوریه را پیروز کند و خود بعنوان ارباب در منطقه بر اخوانی ها حکومت کند ! اخوانی های مصر و تونس و فلسطین و ترکیه و سوریه!!!! اما کور خوانده است! بزودی در زباله دان تاریخ جا خوش خواهد کرد ! اینقدر احمق بود که دشمن خودش را هم نشناخت و به آمریکا اعتماد کرد شیطان بزرگ توسط فتح اله گولن علیه او کودتا کرد! چقدر یک نفر میتواند احمق باشد؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس