کد خبر 643175
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

فرانک لمپارد در گفت‌وگو با سایت آمریکایی نیویورک تایمز، از خنده‌دارترین خاطره فوتبالی خود صحبت کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، ‌به نقل از نیویورک تایمز، فرانک لمپارد که سال‌ها در چلسی بازی می‌کرد، بعد از مقطع کوتاهی حضور در منچسترسیتی راهی نیویورک شد تا در تیم فوتبال این شهر به میدان برود.

او در گفت‌وگو با نیویورک تایمز درباره شیرین‌ترین خاطره فوتبالی خود اظهار کرد: در فصل اول حضور در چلسی (05-2004) که قهرمان شدیم، در بازی ماقبل پایانی باید با چارلتون بازی می کردیم. قهرمانی ما قطعی شده بود و تیم صاحب یک ضربه پنالتی‌ شد. کلود ماکلله بازیکن خیلی خوبی است ولی به هیچ وجه گلزن نبود. تصمیم گرفتیم که او پنالتی‌ را بزند تا حداقل یک گل برای ما زده باشد.

لمپارد ادامه داد: کلود پشت توپ قرار گرفت و ضربه را زد. دروازه‌بان ضربه او را دفع کرد ولی در برگشت او توانست دروازه چارلتون را باز کند. آنچه که برای ما خنده دار و جالب بود، نحوه خوشحالی ماکلله بود زیرا هیچ‌کدام از ما نمی‌دانستیم او به چه شکل بعد از گل خوشحالی می‌کند. البته ژوزه مورینیو (سرمربی وقت چلسی) هم خیلی در آن صحنه خوشحالی کرد و برایش جالب بود که ماکلله گلزنی کرده است.

چلسی در آن فصل با هدایت ژوزه مورینیو توانست ضمن شکستن رکورد امتیاز در تاریخ لیگ برتر قهرمان شود. آنها فصل بعد نیز توانستند به خوبی از قهرمانی‌شان دفاع کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    چقدر خنده دار بود !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس