کد خبر 642749
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

ارتش سوریه بعد از درگیری‌های شدید با گروههای تروریستی موفق شد گردان پدافند هوایی در غرب دمشق را به کنترل خود در آورد.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای تروریستی موفق شد گردان پدافند هوایی در جنوب شرق الدیرخیبه در غوطه غربی دمشق را به کنترل خود درآورد و این در حالی است که درگیری بین گروههای تروریستی همچنان ادامه دارد.

ارتش سوریه بعد از درگیری‌های شدید با گروههای تروریستی موفق شد گردان پدافند هوایی در شهرک الدیرخیبه را به کنترل خود درآورد. نیروهای ارتش سوریه در این درگیری‌ها از انواع سلاحهای سنگین و خمپاره‌های توپ استفاده کردند. همچنین درگیری‌هایی نیز در ورودی‌های محله غربی این شهرک به وقوع پویسته است و برخی از اخبار از کشته و زخمی شدن دهها تروریست در این درگیری‌ها حکایت دارد.

ارتش سوریه همچنین بعد از درگیری‌های شدید با گروه تروریستی موسوم به قوات النمر و گروه تروریستی جندالاقصی، شهرک استراتژیک معان در حومه شمالی حماه را به کنترل خود در آورد. در این درگیری‌ها دهها تن از تروریستها به هلاکت رسیده و ما بقی فرار کردند. این گروههای تروریستی حدود دو هفته پیش وارد شهرک معان شده بودند.

یک منبع نظامی سوری تاکید کرد که نیروی هوایی سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای تروریستی، تانکها و ماشین‌آلات تروریستهای جیش الفتح در طیبه الامام، صوران، معردس، مورک، تپه‌های الحمر، و کفرزیتا در حومه شمالی حماه را منهدم کرد.

جنگنده‌های سوری همچنین چندین بار محور تحرکات گروههای تروریستی و دژهای آنها را در مناطق 1154، 1112، کبانه، ضهر کفر سندو در حومه شمالی لاذقیه را بمباران کردند که در این حملا شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و ماشین‌آلات آنها منهدم شد.

همچنین برخی از مناطق و شهرکهای سوریه صحنه درگیری‌های شدید بین گروههای تروریستی است که در این درگیری‌ها شماری از عناصر تروریستی که برخی از آنها سرکرده‌های گروههای تروریستی نیز هستند کشته شدند.

بر اساس این گزارش، در پی وقوع انفجار که مرکز ایست و بازرسی گروه تروریستی الجبهه الشامیه و گروه تروریستی نورالدین الزنکی در شهر اعزاز در حومه شمالی حلب را هدف قرار داده بود، دست‌کم 20 تروریست کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند. برخی از سرکرده‌های گروههای تروریستی در بین کشته شدگان دیده‌ می‌شوند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس