کد خبر 642365
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است فضای حاکم بر ورزشگاه آزادی به تیم ایران کمک کرد تا برابر کره به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از بازی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی چیست، گفت: خوشبختانه بازی خوبی را از سوی تیم ملی شاهد بودیم و بازی به بازی شاهد پیشرفت تیم هستیم. بازیکنان به لحاظ تاکتیکی در شرایط خوبی به سر می‌برند و در این بازی قابلیت‌های خود را به خوبی نشان دادند. در کل کسب این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود و خوشبختانه توانستیم به این مهم دست یابیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران قدرتمند شده یا کره ضعیف‌تر از گذشته شده است، بیان کرد: البته کره، کره همیشگی نبود و سرعت و انسجام سال‌های قبل را نداشت ولی این دلیل نمی‌شود که ما بازی خوب بازیکنان ایران را نگوییم و بخواهیم عملکرد آن‌ها را زیر سوال ببریم. بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و اگر در برخی موقعیت‌ها کمی گذشت داشتند، می‌شد گل‌های بیشتری به کره بزنیم.

پیشکسوت تیم ملی ایران که سابقه بازی استقلال و دالیان در روز تاسوعا را هم دارد در واکنش به این سوال که نظرش راجع به جوسازی برخی مبنی بر وقوع برخی اتفاقات در مصاف ایران و کره به دلیل همزمانی بازی با شب عاشورا چیست، بیان کرد: مطمئنا در ورزشگاه آزادی شاهد یک فضای خاص بوده‌ایم. چه در بازی استقلال و دالیان و چه در این بازی شاهد بودیم که مردم خیلی خوب علاوه بر حفظ شئونات عزاداری کردند و تیم خود را هم مورد تشویق قرار دادند. حتی اعتقاد دارند فضای استادیوم به بازیکنان ما کمک کرد تا در این دیدار پیروز شوند.

زرینچه در پاسخ به این سوال که آیا کار صعود ایران به جام جهانی را باید تمام شده انگاشت؟ گفت: ما به صعود امیدواریم ولی هنوز رقابت بین ما،‌کره و ازبکستان ادامه دارد. ۱۸ امتیاز باقی است و نمی‌توان گفت که کار تمام شده است. خود کی‌روش هم می‌داند چه کار سختی پیش رو داریم ولی قطعا تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی برویم.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال گفت:‌ روز سه‌شنبه به ملاقات آقای پورحیدری رفتم و الحمدلله شرایط ایشان خیلی بهتر بود. مردم برای ایشان دعا کنند. خود آقای پورحیدری معتقد بود به خاطر افت قندش دچار مشکل شده و به زودی مشکلش برطرف خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس