یکی از رسانه های کره جنوبی در گزارشی از بازی تیم های ایران و کره جنوبی به شدت از عملکرد تیم ملی کره انتقاد کرده است. این خبرگزاری عنوان کرده ظاهرا پیغام اشتیلیکه به بازیکنان نرسیده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در چهارمین بازی خود در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد کره جنوبی بگذرد و با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه A باقی بماند.

این در حالی است که ایران در این بازی به طور کل عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشت و حتی می توانست با گل های بیشتری از زمین خارج شود.

خبرگزاری یونهاپ در ارتباط با این بازی گزارش داد: کره جنوبی با نیم نگاهی به پایان دادن نبردن های خود به در ایران به تهران سفر کرد. کره بیش از چهار دهه است که موفق به شکست تیم ملی در ایران نشده است. کره تا به حال دو تساوی و پنج شکست را در پایتخت ایران تجربه کرده است. این تیم در بازی با ایران خیلی بد به نظر می رسید.

البته «اولی اشتیلیکه» گفته بود هدف کره جنوبی از بازی با ایران تاریخ سازی است. اما این پیام به بازیکنانش نرسیده بود چون تماما و در هر بخشی از بازی تحت سیطره ایران بودند.

کره جنوبی در نیمه اول حتی یک شوت هم نداشت. در کل مسابقه  آنها سه شوت زدند که هیچکدام در چارچوب نبود. ایران ۱۳ شوت زد که چهارتای آنها داخل چارچوب بود.

ایران در نیمه دوم به بازی تهاجمی روی آورد به جای اینکه عقب بنشیند و و از برتری خود دفاع کند. تیم میزبان تاثیرگذارتر بازی می کرد و پاس های بهتری می داد. سردار آزمون با سرعتی که داشت از بحران خط دفاعی کره استفاده کرد. مدافع وسط کره به نام «کواک تائه - هوی» به جای اینکه این مهاجم را پوشش دهد، بازی وی را تماشا کرد. زمان برای متوقف کردن آزمون از سوی کواک دیر بود. اشتیلیکه این بازیکن ۳۵ ساله که مسن ترین بازیکن کره هم هست را برای استحکام خط دفاعی خود برگزیده است.

کره جنوبی برای نهمین حضور خود در بازی های جام جهانی تلاش می کند. این در حالی است که دو تیم نخست هر گروه به طور اتوماتیک راهی جام جهانی می شوند و تیم های سوم به پلی آف می روند.

کره جنوبی در تاریخ ۱۵ نوامبر میزبان ازبکستان خواهد بود و این مسابقه از زمانی که جدول مسابقات اعلام شد اکنون شکل جدی تری به خود گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس