کد خبر 642354
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال با تمجید از بازی تیم ملی برابر کره جنوبی گفت: رمز موفقیت ایران در گل نخوردن نظم و انضباط خوب در دفاع تیمی است.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال برابر کره جنوبی گفت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ملی منطقی بازی کرد. بازیکنان به حریف هیچ موقعیتی ندادند و کره جنوبی حتی موقعت پنجاه‌درصدی برای گل نداشت. به نظرم با استراتژی خوبی جلوی کره بازی کردیم و نتیجه هم که عالی بود. از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم چون بااین برد گام بلندی برای رسیدن به جام جهانی برداشتیم.

گل‌محمدی درباره عملکرد دفاعی تیم ملی در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: پیروزی‌ها و نحوه بازی تیم ملی باعث خوشحالی همه ما شده است. ما در دفاع تیمی خیلی خوب کار کرده‌ایم و در بازی‌ها به حریفان فضای کار نداده‌ایم. رمز موفقیت تیم ملی در گل نخوردن، نظم و انضباط در دفاع خوب تیمی است.

او ادامه داد: لازمه گرفتن امتیاز از حریفان این است که دروازه خودی را بسته نگه داریم. ما در چهار بازی خود گل نخوردیم و در سه بازی توانستیم گل بزنیم و برنده شویم که این بهترین حالت است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال درباره دیدار بعدی تیم ملی برابر سوریه گفت: همه حریفانی که به این مرحله رسیدند خوبند اما سوریه بیشتر مواقع جلوی تیم ما کم آورده و فکر نکنم این تیم از کره و ازبکستان قوی‌تر باشد. فکر می‌کنم برنده شدن برابر سوریه جهش بلندی برای تیم ملی باشد که خیالمان را از بابت صعود به جام جهانی تا حدود زیادی راحت می‌کند البته نباید حریف را دست کم بگیریم آن‌ها هم برای گرفتن امتیاز انگیزه دارند.

گل‌محمدی در واکنش به منتقدانی که بازی تیم ملی را دفاعی می‌دانند گفت: ترکیب تیم ملی در بازی امشب طوری بود که در ضدحمله‌ها می‌توانست خیلی تأثیرگذار باشد. فاکتور بسیار مهم و خوبی که امروز در تیم ملی دیدم سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله و شکل‌گیری ضدحمله‌ها بود که بسیار قابل توجه بود. این شکل بازی کردن برای هر حریفی دردسرساز می‌شود. تیم ملی ما هم بعد از این که گل زد به خوبی این شیوه را در زمین پیاده کرد.

او همچنین گفت: امروز تلاش کردم که با دقیق نگاه کردن به بازی تیم ملی بفهمم که کدام بازیکن بهترین عملکرد را در تیم دارد اما فرد خاصی را پیدا نکردم چون همه بازیکنان عالی بودند و به بهترین شکل کار کردند. دست و پنجه همه آن‌ها درد نکند چون سه امتیاز شیرین را به دست آوردند. این پیروزی مبارک همه باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس