کد خبر 643296
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

وزیر ورزش و جوانان از مدیران فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون‌های ورزشی خواست از همزمانی رویدادهای ورزشی با مناسبت‌های مذهبی در کشورمان پیشگیری کنند.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی در نشست هفتگی شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان ضمن تمجید از حضور فرهنگی مردم در روز بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی، تاکید کرد که رفتار تماشاگران در این بازی، موید درک بالا و موقعیت سنجی مردم و نیز احترامی است که برای ائمه اطهار (ع) و شعائر و ارزش های دینی قائلند.

وی این رفتار را مایه غرور خواند و گفت: به خاطر رفتار عقلانی، عاشقانه و پسندیده‌ای که مردم، بازیکنان و مربیان تیم ملی در روز تاسوعا و شب عاشورای حسینی داشتند، باید قدردان آنها باشیم. این رفتار البته مورد تایید و قدردانی بسیاری از مقامات کشور، روحانیت معظم و ائمه محترم جمعه هم قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ضمن تقدیر از مجموعه دست اندرکاران این رویداد و تشکر ویژه از رسانه ملی برای انعکاس گسترده و مطلوب آن، از مدیران فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون های ورزشی خواست با دقت و پیگیری بیشتر، حتی الامکان از همزمانی رویدادهای ورزشی با مناسبت های مذهبی در کشورمان، پیشگیری کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس