کد خبر 642317
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در رختکن که بودیم از حالا به فکر بازی با سوریه افتادیم.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در خصوص برد امروز تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: از همه کسانی که کمک کردند تا بازی برگزار شود ممنون هستم چرا که ما در روز تاسوعا یک بازی مهم برگزار کردیم. البته برد بسیار خوبی هم مقابل کره به دست آوردیم و مقابل کره جنوبی فوتبال خوبی ارائه دادیم به طوری که کوچکترین موقعیتی به این تیم ندادیم و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و 3 امتیاز هم گرفتیم.

وی در مورد اینکه با این برد تیم ملی راه صعود به جام جهانی را تا حد زیادی طی کرده، افزود: به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. همین حالا که ما در رختکن بودیم از حالا داشتیم به بازی با سوریه فکر می‌کردیم. هر بازی برای ما 3 امتیاز دارد و در هر بازی برای آن 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

پیروانی در خصوص جو ورزشگاه اظهار داشت: همیشه همه می‌گویند که هواداران یار دوازدهم هستند اما من می‌گویم که هواداران بازیکن فیکس تیم ملی هستند. چرا که به همراه بازیکنان در زمین جلو می‌روند. من برای همه هواداران چه آنهایی که در استادیوم بودند و چه کسانی که در خانه حضور داشتند آرزوی سلامتی می‌کنم و آرزو می‌کنم اتفاقات خوبی برایشان بیفتد.

وی در خصوص وضعیت علیرضا جهانبخش که با مصدومیت از بازی بیرون رفته، اظهار داشت: او خدا را شکر سالم است و من از همه آنها تشکر می‌کنم وقتی پیراهن تیم ملی را می‌پوشند با همه عرق و علاقه خودشان بازی می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس