کد خبر 642313
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: اگر نتوانیم زمان بازی برگشت با ازبکستان را تغییر دهیم ضمن احترام به شب قدر، آن بازی را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا اسدی در مورد برد تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: بازی خوبی بود. برد تیم ملی ارزشمند بود و 3 امتیاز خوب گرفتیم که به همین دلیل به مردم ایران تبریک می‌گویم اما به خاطر ایام عزاداری به همه تسلیت عرض می‌کنم. بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند و برد مناسبی هم به دست آوردند.

وی در مورد حرکت تماشاگران تصریح کرد: از تماشاگران تشکر می‌کنم که مراسم مهمی را برگزار کردند و به ایام سوگواری اهمیت ویژه‌ای قائل شدند. این اعتقاد همه ایرانی‌ها است و باید از فدراسیون فوتبال و همه کسانی که دست‌اندرکار برگزاری این بازی بودند تشکر کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص دیدار برگشت تیم‌های ایران و ازبکستان که شب اول قدر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آن بازی را هم باید مدیریت کنیم. البته احتمالاً نمی‌توانیم تغییراتی در جدول انجام دهیم و با احترام این شب عزیز این بازی برگزار می‌شود اما از آنجایی که تاریخ بازی‌ها از قبل نوشته شده بعید است که تغییری در بازی‌ها ایجاد شود.

وی در خصوص اینکه مهدی تاج گفته بود اگر 3 ماه قبل تاریخ بازی را می‌دانستیم می‌توانستیم تغییراتی در زمان بازی ایجاد کنیم، اظهار داشت: من در مورد اختلاف آدم‌ها حرف نمی‌زنم چون بلد نیستم و به من هم ارتباطی ندارد که چه کسی چه حرفی زده است اما مطمئناً اگر جدول بازی‌ها با شرایط ملی،میهنی و دینی ما هماهنگ نباشد اعتراض می‌کنیم همانطور که از 7 ماه قبل اعتراض کردیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس