کد خبر 639108
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

«استفان اوبراین» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه با حضور در یمن، به بررسی وضعیت انسانی این کشور پس از تجاوزات ددمنشانه سعودی ها به یمن قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز وارد یمن شد و از برخی مناطق جنگ زده در این کشور بازدید کرد.

بر اساس این گزارش «استفان اوبراین» معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز دوشنبه با سفر به استان الحدیده علاوه بر بازدید از خسارت های برجای مانده ناشی از حملات جنگنده های متجاوزان سعودی با شهروندان یمنی نیز گفتگو کرد تا از وضعیت آنان باخبر شود.

وی همچنین با حضور در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها وضعیت امکانات پزشکی در این استان را که بر اثر تجاوزرات سعودی ها با مشکل حاد مواجه شده، بررسی کرد.

اوبراین از بندر الحدیده نیز بازدید و در جریان میزان آسیب های وارد شده به این بندر بر اثر حملات جنگنده های سعودی قرار گرفت.

گفتنی است چندی قبل جنگنده های سعودی در ادامه جنایات خود علیه مردم یمن با بمباران بازاری در بخش «الحوک» واقع در استان «الحدیده» مرتکب جنایتی دیگر شدند.

در پی این حمله که به بازاری در منطقه سوق الهنود در بخش الحوک واقع در جنوب شهر الحدیده انجام گرفت بر اساس آمارهای اولیه ۱۹ شهروند یمنی شهید و نزدیک به ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند. ضمن اینکه به ۱۴ منزل نیز در پی این حمله خسارت وارد شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس