ارتش یمن با یک فروند موشک زلزال ۳ پادگان متجاوزان در منطقه عسیر را در هم کوبید.

 به گزارش مشرق، به نقل از رسانه های یمنی، ارتش یمن اعلام کرد که با یک فروند موشک زلزال 3 پادگاه المنتزه در منطقه ظهران الجنوب در عسیر را در هم کوبیده است.

یگان موشکی ارتش یمن (وابسته به جنبش انصارالله)، روز شنبه از شلیک یک فروند راکت به طرف یک ناو جنگی تحت فرماندهی امارات خبر داد که در عملیات تجاوزکارانه ائتلاف تحت فرماندهی عربستان سعودی علیه یمن مشارکت دارد.

در حالی‌که ارتش امارات مدعی شده این حمله قربانی نداشته است، ولی منابع یمنی از کشته شدن 22 نظامی اماراتی در جریان این حمله موشکی به ناو جنگی این کشور، خبر داده‌اند.

از زمان شروع حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی و همپیمانانش به یمن در مارس 2015، ارتش و کمیته های مردمی یمن بارها مواضع متجاوزان در داخل و خارج یمن را هدف حملات موشکهای بالستیک خود قرار داده اند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان جان باخته یا زخمی شده‌اند و ده‌ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس