سردار مومنی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود گفت: مجازات‌های قاچاقچیان باید بازدارندگی بیشتری داشته باشد.

به گزارش مشرق، سردار مومنی در جمع خبرنگاران درخصوص برخورد با کالای قاچاق گفت: تمرکز اصلی ما روی مبادی ورودی کالای قاچاق است.
 
وی افزود: ضمن اینکه باید فرآیندهای عبور کالا مکانیزه شود و تا زمانی که این فرآیندهای گمرکی سنتی باشد امکان پیگیری و شناسایی کالای قاچاق کمتر بوده و به این ترتیب ضریب خطا بیشتر می‌شود.
 
جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه بیش از 70 درصد از قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود گفت: مجازاتهای مربوط به قاچاقچیان باید بازدارندگی بیشتری داشته باشد تا ریسک قاچاق کمتر شود.
 
مومنی درخصوص برگزاری کنسرت در برخی شهرهای مذهبی و مخالفت برخی علما و روحانیون با این موضوع گفت: قبلا سخنگوی ناجا در خصوص این موضوع اظهار نظر کرده است.
 
وی افزود: مجوز کنسرت ها شرایط خودش را دارد و تغییری در نحوه صدور مجوز و سیاست‌های ناجا در این حصوص انجام نشده است.
 
سردار مومنی درخصوص برگزاری برخی جشن‌ها با عنوان رنگ پارتی توسط دختران و پسران در تهران گفت: پلیس فتا پلیسی جوان است اما علیرغم نوپا بودن دستاوردهای زیادی داشته است.
 
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: این پلیس کنترل خوبی را روی فضاهای مجازی داشته است و در چند هفته اخیر نیز دستگیری‌هایی داشته ایم.
 
وی گفت: فضای مجازی یکی از جاهایی است که پلیس به صورت دائمی آن را رصد می‌کند و ما به دنبال افزایش رصد این حوزه هستیم.
 
سردار مومنی در خصوص طرح کاهش آلودگی هوا نیز گفت: این طرح از طرف ناجا هیچ توقفی نداشته است صرفا یکی از شاخه های اجرای این طرح موضوع معاینه فنی بوده است که از گذشته نیز وجود داشته است و پلیس با کسانی که معاینه فنی ندارند برخورد می کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس