کد خبر 638540
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

از امشب به تدریج از میزان غلظت پدیده گردوغبار در استان‌های خوزستان و بوشهر کاسته می‌شود، همچنین روز سه‌شنبه هفته جاری تا پایان هفته، روند افزایشی نسبی دما در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت‌.

به گزارش مشرق، براساس‌ اطلاعات نقشه‌های پیشیابی و هواشناسی، به سبب وجود جریانات ناپایداری تراز میانی جو، امروز در برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی شاهد رشد ابر، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک هستیم.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با تضعیف این سامانه بارش‌های پراکنده و خفیف در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

در 3 روز آینده در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده و وزش باد در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان دور از انتظار نیست.

از امشب به تدریج از میزان غلظت پدیده گردوغبار در استان‌های خوزستان و بوشهر کاسته می‌شود.

روز سه‌شنبه تا پایان هفته روند افزایشی نسبی دما در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت.

آسمان تهران روز آینده کمی ابری تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز سه‌شنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 23 و 12 درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای 37 درجه بالای صفر و زاهدان با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای کشور و همدان با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس