کد خبر 638262
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای رویارویی با تیم ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 تمرینات خود را آغاز کرد.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای برگزاری دو دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل قطر و ایران از روز گذشته به صورت جدی آغاز شد.

کره‌ای‌ها تمرینات خود را در مجموع سو ون اسپورت آغاز کرده‌اند. کادرفنی کره در مواجه با سوالات خبرنگاران در مورد اینکه آیا خود را برای رویارویی مقابل ایران آماده می‌کنند اعلام کرده که در وهله اول به فکر رویارویی با قطر هستند و سپس به ورزشگاه ‌آزادی و رویارویی با کارلوس کی‌روش فکر می‌کنند.

طبق آخرین گزار‌ش‌ها از تمرینات تیم ملی کره جنوبی با وجود اینکه کادرفنی این تیم اعلام کرده فعلا تمرکزشان روی بازی با قطر است اما به نظر می‌رسد این تیم برای رویارویی با ایران در ورزشگاه آزادی برنامه جدی دارند و می‌خواهند شکست‌های اخیر خود جبران کنند تا از دیدار مقابل قطر و ایران 6 امتیاز را کسب کنند. در همین راستا اعلام شده برخی از بازیکنان با تجربه و قدمی کره اتحاد خوبی در این تیم به وجود آوردند.

آنها در گزار‌ش‌های خود تصاویری از ورزشگاه آزادی استفاده کردند و به جو موجود در این ورزشگاه اشاره کردند. به نظر می‌رسد بازی مقابل ایران اهمیت ویژه‌ای برای کره‌ای‌ها دارد و آنها دوست دارند در ورزشگاه آزادی به پیروزی برسند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس