همزمان با تهدیدات علنی آمریکا علیه روسیه مبنی بر هدف قرار گرفتن شهرهای این کشور بع دلیل عملیات مبارزه با تروریسم در سوریه، گروه داعش نیز به روش خود به آمریکا لبیک گفته است.

گروه جهان مشرق- همزمان با تهدیدات علنی آمریکا علیه روسیه مبنی بر هدف قرار گرفتن شهرهای این کشور بع دلیل عملیات مبارزه با تروریسم در سوریه، گروه داعش نیز به روش خود به آمریکا لبیک گفته است.

لبیک داعش به تهدیدات آمریکا علیه روسیه+عکس

بنابر این گزارش، عصر روز گذشته بخش رسانه ای داعش با انتشار ویدئویی از یک جنگجوی روس تبار عضو این گروه مستقر در سوریه، دولت روسیه را تهدید کرد که در صورت ادامه عملیات مبارزه با داعش و القاعده به اهدافی در شهرهای این کشور حمله خواهد کرد. این ویدئو به زبان روسی بوده و جنگجوی داعشی روسیه را به دلیل بمباران مواضع این گروه در سوریه بشدت مورد انتقاد قرار می دهد. انتشار این ویدئو همزمان با تهدیدات دو روز گذشته دولت امریکا علیه روسیه مبنی بر این که با تابوت سربازان روس را از سوریه به وطنشان بازخواهد گرداند و یا حمله تلافی جویانه تروریستها به شهرهای روسیه نشان دهنده همکاری کامل آمریکا با گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه و عراق می باشد. هفته گذشته نیز بمب افکن های آمریکایی با حمله به مواضع نیروهای دولتی سوریه در حین نبرد با داعش بمدت یکساعت انها را مداوم بمباران کرده بودند که در این حمله 180 نظامی سوری به شهادت رسیده یا زخمی شده اند. امریکا این حمله را اشتباهی عنوان کرده بود!

لبیک داعش به تهدیدات آمریکا علیه روسیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    خب مطمئن باشید باهم هماهنگ هستند
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    تروریستا تسلیحاتشون در حلب تموم شده امریکا خیلی زور زد با اتش بس و کاروان های کمک تروریستها رو تسلیح کنه و حتی رو به تهدید روسیه هم اورد روسیه هم اولش رکب خورد ولی در نهایت امریکا به خواستش نرسید. این دست و پا زدنا هم از روی درماندگیه کلا تو عرصه تحولات سوریه هر چی امریکا روش پافشاری داشت باید عکسش عمل کرد.
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    1 0
    شما چرا ناراحتی!!! روس مسلمونه یا کافر؟
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 1
    شما چرا ناراحتی؟!!! آمریکایی هستی یا داعشی؟
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    اوه اوه اوه اوضاع داره به جاهای باریک کشیده می شه
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    من واقعا برا خودم متاسفم که با تو هموطنم! تو خودت مسلمونی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس