همزمان با استقرار اسکادران های جدید جنگنده - رهگیر روسی در سوریه، بمب افکن های سوخو 34 ارتش روسیه یک مقر فرماندهی گروه تروریستی تکفیری القاعده را در شهر ادلب بطور کامل منهدم کردند.

گروه جهان مشرق- همزمان با استقرار اسکادران های جدید جنگنده - رهگیر روسی در سوریه، بمب افکن های سوخو 34 ارتش روسیه یک مقر فرماندهی گروه تروریستی تکفیری القاعده را در شهر ادلب بطور کامل منهدم کردند.

بمباران شدید مقر فرماندهی القاعده در ادلب+عکس

بنابر این گزارش، در این حمله از بمب های کاشف امواج بیسیم و رادیویی نظامی برای هدف قرار دادن دقیق مقر فرماندهی القاعده در ادلب استفاده شده است. رسانه های وابسته به القاعده با انتشار تصاویری از کشته شدن تعدادی از غیرنظامیان مستقر در ساختمان مذکور که تروریستهای تکفیری عامدانه از آنها بعنوان سپر انسانی برای جلوگیری از هدف قرار گرفته مقرهای نظامی، انبارهای سلاح و ... استفاده می کنند خبر داده اند. هفته گذشته رسانه های غربی مانند رویترز از انتقال گسترده مراکز استقرار، اتاق های عملیات و فرماندهی و انبارهای سلاح القاعده و ارتش آزاد به مناطق مسکونی در استان های حلب و ادلب با هدف جلوگیری از بمباران آنها توسط روسیه و سوریه خبر داده بودند. در این گزارش ها از اعتراض ساکنین محلات مسکونی حلب و ادلب به تروریستها بخاطر این اقدام خبر داده بودند. استان ادلب از یکسال و نیم پیش بطور کامل در اشغال گروه القاعده قرار داشته و این گروه صدها مرکز نظامی در آن تاسیس کرده است.

بمباران شدید مقر فرماندهی القاعده در ادلب+عکس

بمباران شدید مقر فرماندهی القاعده در ادلب+عکس

بمباران شدید مقر فرماندهی القاعده در ادلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    مردم باید خودشون دست به کار بشن وگرنه ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس