نماینده مردم رودسر گفت: طبیعتا ممکن است در انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی دو گروه با هم رقابت کنند اما دوقطبی شدن فضای کشور آرامش جامعه را برهم می‌زند.

سرویس سیاست مشرق - اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی مشرق با تاکید بر جلوگیری از دوقطبی شدن فضای کشور اظهار داشت: هم در قرآن و هم در سیره اهل بیت و هم در نگاه‌ها و گفتمان حضرت امام خمینی (ره) و آرمان‌های ایشان بر وحدت در جامعه اسلامی تاکید شده است و مشخص است که اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه وحدت کلمه شکل گرفته است.

وی همچنین گفت: مقام معظم رهبری بارها بر روی لزوم حفظ وحدت در جامعه اسلامی بخصوص بین نیروهای مومن تاکید داشتند و بارها توصیه فرمودند که نیروهای انقلابی و دلبسته به نظام با یکدیگر وحدت داشته باشند تا تفرقه پیش نیاید.

** اطلاح‌طلبان افراطی به دنبال بهانه برای ایجاد تفرقه در کشور هستند

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه یک عده به دنبال دامن زدن به مسائل تفرقه‌ انگیر هستند، تصریح کرد: متاسفانه برخی در اردوگاه اصلاح‌طلبان افراطی و یکسری نیروهای سرخورده سیاسی که در خارج از کشور نیروهای خود را مدیریت می‌کنند، دائما به دنبال بهانه هستند تا به وحدت جامعه دامن بزنند و تفرقه ایجاد کنند.

عباسی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به یکی از رئوسای جمهور سابق برای عدم حضور در انتخابات 96 گفت: در همین موضوع نیز مشاهده کردیم که غربی‌ها و رسانه‌هایشان از جمله بی بی سی و رادیو فردا چه تلاشی برای تفرقه افکنی انجام دادند.

وی ادامه داد: همواره ضدانقلاب‌ها و کسانی که خیر و صلاح نظام را نمی‌خواهند، دنبال این هستند که تفرقه و تشتت بین بزرگان کشور و مردم ایجاد شود که مسلما این شکاف به نفع کشور نیست.

** در فتنه 88 به وحدت جامعه ضربه زدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم در ادامه خاطرنشان کرد: این افراد در سال 88 سعی کردند به وحدت جامعه دامن بزنند و جریان سازی کردند و خسارات سنگین مادی و معنوی را برکشور تحمیل کردند و اکنون هم مقام معظم رهبری یقینا از همه ما بهتر متوجه آینده کشور هستند و از لایه‌های درونی مسائل سیاسی و اجتماعی خبر دارند لذا وقتی در یک مسئله‌ای ورود می‌کنند، یقینا خیر و صلاح کشور در آن است.

عباسی برهمین اساس گفت: باید به دنبال تالیف قلوب باشیم و سعی کنیم دوقطبی در کشور ایجاد نشود. همچنین اگر یک اختلاف سلیقه سیاسی هم اتفاق افتاد، نباید سبب کینه‌توزی و عقده‌گشایی و بداخلاقی‌های سیاسی شود چراکه دشمن منتظر است تا ببیند در کجا تنش و اختلاف داریم و از همانجا ورود کند.

وی با بیان اینکه در همین روزهای اخیر شاهد تلاش ضدانقلاب‌ها برای ایجاد دوقطبی در کشور بودیم، گفت: طبیعتا ممکن است در انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی دو گروه با هم رقابت کنند اما دوقطبی شدن فضای کشور آرامش جامعه را برهم می‌زند و بر امنیت روانی، اجتماعی و اقتصادی از تاثیر منفی دارد.

** فرمایشات رهبری نصب العین جریانات سیاسی است

نماینده مردم رودسر در مجلس در ادامه سخنان خود با تاکید براینکه دشمن از دوقطبی شدن فضای کشور استقبال می‌کند، گفت: ممکن است در کشور اختلافاتی بوجود بیاید و یا بین مسئولین و دولت و مجلس بحث‌هایی مطرح شود اما زمانی که بحث مصلحت کشور و مصالح نظام است، مردم و مسئولین اجازه ضربه به کلیات نظام و کشور را نمی‌دهند و همین وحدت و اتفاق نظر سبب می‌شود، دشمن عقب‌نشینی کند.

عباسی در پایان اضافه کرد: در فضای کنونی همه باید تلاش کنیم تا فضای دوقطبی کشور را فرا نگیرد. خویشتن‌داری کرده و دشمن شاد کن نباشیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس