شأن ذاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسی برتر و منزه‌تر از آن است که در فضای آن، نشریه‌ای از خط قرمز حیای نوشتاری-ولو اندک-عدول کند، هر چند انگیزه‌اش هشدار نسبت به ورطه عفونت بار زشتی فساد سر ریزه شده و نهی از منکر باشد.

مسئول نشریه یالثارات رسما عذرخواهی کرد
سرویس فرهنگ و هنر مشرق - در شرایطی که متاسفانه فضای رسانه‌ای امروز شاهد بی اخلاقی‌های زیادی است و بعضی رسانه‌ها حتی حاضر نیستند مسولیت مطالبشان را به عهده بگیرند، نشریه یالثارات وقتی دید از مطلبی که چندی پیش منتشر کرده است تعابیر دیگری شده است در حرکتی اخلاق گرایانه رسما با درج یادداشتی بابت انتشار مطلبش عذرخواهی کرد. در این متن آمده است:
 
امروزه روز، در شرایطی هستیم که هیچ ملاحظه‌ای موجب چشم بستن بر فساد سرریز شده در عرصه سینما و فیلمسازی نیست بلکه به عکس، تقلای بیهوده و جد جهد حامیان فساد در سینما، بیش از گذشته حساسیت برانگیز و به تبع ان مقابله برانگیز شده و قطع ریشه‌های فاسد و مجازات مشروع مفسدان را ایجاب خواهد کرد.
 
در این فرآیند طولانی اما ضروری، اگر چه شأنیت برخورد با دستگاه قضاست قانوناً اما مقابله انقلابی گسترده همچنان اصل است و این محاکم قضایی هستند که می‌توانند در این مقابله سهیم و در صورت احراز لیاقت و اهتمام لازم، ایفاگر نقش اول باشند. کارکرد سینمای کنونی، جز مواردی استثنایی، مصداق تباهی و به هلاکت کشاندن نسل است و طبعاً حکم آن از دیدگاه مبانی مکتب واضح است و آشکار. و همگی مکتب باوران انقلابی، در قبال احکام مسلم شرعی مکلف و مسئولند و قطعاً در زمره چنین افرادی، هستند کسانی که با پذیرش پرداخت هزینه لازم، در افشا و تنبیه سرپنجه‌های فساد تردید نکنند؛ چرا که وزانت انقلاب و آبروی نظام اسلامی، بازیچه مفت و رایگان نااهلان نیست.

اینجانب به عنوان مسئول نشریه صریحاً اقرار دارم، اشتباه کرده‌ام در انتشار مقاله‌ای با عنوان «سونامی آلبالوهای جنسی چگونه به سینما آمد» در صفحه ادب و هنر یالثارات مورخ 95/06/10. هر چند این اشتباه در خروج از کلی گویی و صرفاً منحصر در برخی جملات آن مقال بوده باشد. زیرا شأن ذاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسی برتر و منزه‌تر از آن است که در فضای آن، نشریه‌ای از خط قرمز حیای نوشتاری-ولو اندک-عدول کند، هر چند انگیزه‌اش هشدار نسبت به ورطه عفونت بار زشتی فساد سر ریزه شده و نهی از منکر باشد. چه آنکه بیان هر واقعیتی، الزاماً مطابق حیا و شرم نیست.

نکته مهم در این میان، اما آنکه، لازمه این اقرار و اعتراف، بدهکاری و عذرخواهی به احدی جز دستگاه قضای نظام اسلامی نیست؛ زیرا مقاله موصوف هرگز متعرض هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نشده اما در عین حال هر کس گمان می‌کند در آن مقال تعرضی به وجهه و آبروی او روا شده، شرعاً و قانوناً مجاز به طرح شکایت و اقامه دعواست، اگر چه قصاص قبل از جنایت و هوچی‌گری محفلی و رسانه‌ای با اغراض خاص نه مفید است و نه مؤثر که در همه حال نکوهیده و جز دفع فاسد به افسد نیست.

قابل تذکر است خطایی که ذکر آن رفت، در عین حال احیاناً در مقایسه با کسانی که به رغم مسئولیت در این عرصه، ‌به جای نهی از منکر، تبلیغ منکر می‌کنند و هم آنهایی که آگاهی به منکر دارند، و نهی آنان مؤثر و مفید خواهد افتاد اما نگرانند مبادا بر دامن کبریاشان گردی نشیند و حتی آحاد مردمانی که همه روزه صدای تظلم خواهی به جان آمدگان از فساد اجباری را می‌شنوند، اما خم به ابرو نمی‌آورند. باید گفت: این خطا از صد صواب اولی‌تر است. چه آنکه قاعدان عافیت طلب، اساسا ورودی در این وادی ندارند تا لازم باشد غبار ره بنشانند.

و کلام آخر آنکه دایره تحمل و نجابت حتما محدود به حدی معین است و رد ستمگری در تعاملات اجتماعی در همه حال مقرون بر نفی ستم‌ پذیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 31
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    2 0
    برای یا لثارات متاسفم که زیر فشار تسلیم شد. . متاسفانه عده ای اخلاق اسلامی را با سوسول بازی اشتباه گرفته اند. اسلام برای کسانی که علنا پرده دری می کنند احترامی قایل نیست. اسلام هرگز احترامی برای مردانی که زنانشان را در معرض زنای چشم و تماشا قرار می دهند احترام قایل نیست. اسلام هرگز نگفته وقتی حرامزادگی یا دیاثت کسی آشکار است این موضوع را پنهان باید کرد! مدعیان دروغین اخلاق مداری لابد خود را از امام حسین علیه السلام با ادب تر و با تقوا تر می دانند چرا که ایشان صریحا دشمنش را حرامزاده و فرزند حرامزاده نامید. . ألا وإنّ الدّعـي بـن الدّعي قـدْ ركـز بــين اثــنتــين، بـين السـّلة والذّلة،. وهـيهات مـنّا الذّلــة. به افرادی هم که گیج شده اند می گویم که خود کلمات به خودی خود خوب یا بد نیستند. بلکه زمانی بد هستند که به ناحق به کار بروند و آبروی کسی را ببرند که آبرویش محترم است. اما آیا آبرویی این حضرات به اصطلاح هنرمند که کاری جز اشاعه گناه و گند و فساد در کشور ندارند محترم است؟
  • وحید ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    1 0
    حالا همین هنرمندان بعضیهاشون کل نظام رو میشورند میندازن روی بند انگار نه انگار کسی ککش هم نمیگزه!!
  • مشرق ترسو ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    1 0
    چرا آنها که شلوارشان را در سینما و تلوزیون در میآروند هم عذرخواهی نمیکنن؟ چرا آنهایی که با ابزار هنر، درپی فاسد کردن پسران و دختران نوجوان ایرانی هستند عذرخواهی نمیکنن
  • مهدی ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    1 0
    من که عذرخواهی نمیبینم یه چیزیم طلبکارن
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    دورد بر فرهادی مرگ بر مشرق. مرگ بر گلشیفته درود بر جنیفر. مرگ بر مک دونالد دورد بر هانی
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    عذرخواهی یالثارات بطور کلی چیزی از پشت پرده کثیف سینمای ایران کم نمی کند... بعضی از اینها علنا و رسما نسبت به احکام الله اعتراض دارند و دیده شده نظریه یا فتوا هم صادر می کنند.... یعنی کار از حد بدپوششی و‌،... اینها گذشته است... بعضیشان هم رسما با نظام مخالفن و سیاستهای نظام را زیر سوال می برند... ایا اینها نمی خواهند رسما عذرخواهی کنند؟!
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    عذرخواهی یالثارات بطور کلی چیزی از پشت پرده کثیف سینمای ایران کم نمی کند... بعضی از اینها علنا و رسما نسبت به احکام الله اعتراض دارند و دیده شده نظریه یا فتوا هم صادر می کنند.... یعنی کار از حد بدپوششی و‌،... اینها گذشته است... بعضیشان هم رسما با نظام مخالفن و سیاستهای نظام را زیر سوال می برند... ایا اینها نمی خواهند رسما عذرخواهی کنند؟!
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    حالا اینایی که گفتی تهش چیزی واست ماسید؟
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    حتما یه سر به دکتر بزن البته پیش دامپزشک هم می تونی بری
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    آنکه را اسرارحق آموختند قفل کردند ودهانش دوختند گویا طرفداران دجال اسباب ووسایلشان را خوب دارند می بنند برای جنگ آخرالزمانی درهمه عرصه ها
  • حسین صالح زاده استاد دانشگاه علم و صنعت ایران ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    برادران غیور و انقلابی یالثارات. سرتان رابالا بگیرید و با شجاعت وهمت و عزم وصلابت انقلابی و البته کیاست به چشمان مفسدان به ویژه حراج کنندگان حیا و عفت و اخلاق و ایمان و سرمایه فرهنگی اعتقادی ملتمان خیره شوید و زل بزنید و آن ها را لحظه ای رها نسازید و آرامشان نگذارید. همیشه فساد از قشر مرفه و هم اکنون نیز از ناحیه این قشر و مدیران و مسوولان نالایق، سکولار و ترسو و ضعیف النفس و پشیمان و نفوذی به قشر های دیگر سر ریز می شود. بی تردید نقش اول را در اشاعه و دامن زدن در فساد را همین مدیران دارند چون جز در این فضا نمی توانند به حیات سیاسی دنیا مدارانه خود ادامه دهند و لذا با تغییر در سبک زندگی خود و الگوی گیری از زندگی اشرافی و خوی کاخ نشینی مردم عادی و نیز مدافع انقلاب را مایوس می سازند. آن هایی هم که باید ناظر باشند و پس گردنی به آن ها بزنند یا هم جنس شده اند یا در فضای ساخته شده مرعوب شده اند. اگر چه دلسوزانی هنوز هستند که پای کارند اما بعضی لجنزار را آرامشگاه خود می دانند. کسی که املایی می نویسد ممکن غلطی هم داشته باشد. بسیاری هم اکنون به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمی کنند و کسی این مردگی را غلط نمی داند و اعتراضی نمی کند و ... اما کافیست از یکسری دلسوز انقلاب خطایی صورت بگیرد که گویی ذنب لایغفر شده است! از درب و دیوار جامعه فساد اخلاقی و هجوم به ارزش های الهی(که در زمینه های اقتصادی هم ریشه اخلاقی دارد) خود را با عریانی کامل به رخ همه کشیده است ولی خبری نیست و کسی به درستی اقدامی نمی کند اما اگر هوای تهران آلوده شود ببین همین سیاسیون و رسانه ها چگونه خود را جر می دهند اما هوای اخلاقی و فرهنگی جامعه به گنداب شبیه شده است وامکان تنفس را از آدمیان گرفته است، اگر ترقه ای در شود ببین چگونه به هم می ریزند و چه می کنند یا زلزله ای ممکن است بشود ببین چه می کنند اما در برابر زلزله اخلاقی و فرهنگی که آمده است و قربانیانش راست راست راه می روند و نمی دانند مرده اند مسوول و رسانه ای خودش را جر نمی دهد و نمی شکافد. امنیت اخلاقی برای فرزندان معصوم این کشور گسیخته است اما این امنیت برای کسی مهم نیست. امنیت جسم مهم است نه روح و اخلاق!! شماها محکم باشید و با قدرت و البته دقت عمل کنید و یک چشم نشوید. شنیده اید که آدمی به قریه ای شد که یک چشم بودند گفتند چرا دو چشم داری و به ما نمانی گفت آدمی را دو چشم است گفتند نه چنین است پس یک چشمش را کور ساختند تا مانند خودشان شود. ای لثاراتی ها و ای فاطمی ها و ای زینبی ها و ای خمینی ها و ای خامنه ای ها و ای دلسوخته ها و ای پیمان نگه داشته ها و ای همه کسانی که خون دل می خورید و نا اهلان و نامحرمان را نظاره گرید که از منیر خمینی بالا و پایین می روند، لطفا شما در این قبرستان غیرت و بصیرت و جاهلیت نقابدار مدرن زنده بمانید و مشعل از دست مگذارید و مانند اینان نشوید که فرج نزدیک است.
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    عذرخواهی یالثارات بطور کلی چیزی از پشت پرده کثیف سینمای ایران کم نمی کند... بعضی از اینها علنا و رسما نسبت به احکام الله اعتراض دارند و دیده شده نظریه یا فتوا هم صادر می کنند.... یعنی کار از حد بدپوششی و‌،... اینها گذشته است... بعضیشان هم رسما با نظام مخالفن و سیاستهای نظام را زیر سوال می برند... ایا اینها نمی خواهند رسما عذرخواهی کنند؟!
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    اصلن بعضی ها معتقدن که یالثارات ارگان تخریبی حاج اقا خاطره علیه نیروهای مذهبی و حزب اللهی هستش!!! دو جریان اخیر این نشریه رو ببینید ...
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    واقعا دمت گرم، فحش میدی بعدش عذرخواهی میکنی؛ دوباره چند روز دیگه یک فحش دیگه میدی.
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به ناشناس||۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ یا لثاراتی ها اشتباهات زیادی داشته اند و دارند اما نظر شما بی انصافی است. در قضیه اخیر هم حق با یالثارات است.
  • صادق ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    1 0
    آنها نباید از اینکه به فساد و بی بندوباری حمله کرده اند عذرخواهی میکردند بلکه باید از بی اخلاقی و بی ادبی خود اظهار پشیمانی کنند زیرا اولی صحیح بوده و روش دوم اشتباه بوده است.
  • ناشناس ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    1 0
    واقعیت این است که سینمای ایران آلوده است .
  • قنبری ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    پاسخ یالثارات را خوب خواندم. نتیجه این شد: 1- عزم بچه‌های یالثارات از قبل نسبت به برچیدن فساد مافیایی این روزهای سینمایی‌ها از قبل محکم‌تر شده آنجایی که می‌گوید: همگی مکتب باوران انقلابی، د‌‌ر قبال احکام مسلّم شرعی مکلَف و مسئولند‌‌ و قطعاً د‌‌ر زمره چنین افراد‌‌ی، هستند‌‌ کسانی که با پذیرش پرد‌‌اخت هزینه لازم، د‌‌ر افشا و تنبیه سرپنجه‌های فساد‌‌ ترد‌‌ید‌‌ نکنند‌‌؛ چراکه وزانت انقلاب و آبروی نظام اسلامی، بازیچه مفت و رایگان نااهلان نیست. 2- عذرخواهی صورت گرفته نه از سینماگرانی که فسادشان اظهرالمن شمس است بلکه به خاطر در نظر نگرفتن شانیت نظام در بیان کثافت و لجن متعفن سینمایی است آن‌جایی که می‌گوید: هر چند‌‌ این اشتباه د‌‌ر خروج از کلی‌گویی و صرفاً منحصر د‌‌ر برخی جملات آن مقال بود‌‌ه باشد‌‌. زیرا شأن ذاتی نظام مقد‌‌ّس جمهوری اسلامی، بسی برتر و منزّه‌تر از آن است که د‌‌ر فضای آن، نشریه‌ای از خط قرمز حیای نوشتاری –ولو اند‌‌ک- عد‌‌ول کند‌‌، هرچند‌‌ انگیزه‌اش هشد‌‌ار نسبت به ورطه عفونت‌بار زشتی فساد‌‌ سر ریز شد‌‌ه و نهی از منکر باشد‌‌. چه آنکه بیان هر واقعیتی، الزاماً مطابق حیا و شرم نیست. 3- ... متن نوشته شده یک منشور فشرده است که در کلام آخر آن می‌گوید د‌‌ایره تحمل و نجابت حتما محد‌‌ود‌‌ به حد‌‌ی معین است؛ و رد‌‌ّ ستمگری د‌‌ر تعاملات اجتماعی د‌‌ر همه حال مقرون بر نفی ستم پذیری است. 4- یالثارات از جنگ نابرابر رسانه‌ای با مافیای فساد و فحشا در سینما سرافراز بیرون آمد چراکه با پذیرش خطای خود، بار دیگر حرف‌های به حق و مکتبی خود را تکرار کرده است و در این روسیاهی به روی کسانی باقی|‌ماند که در وانفسای جنگ رسانه‌ای با مافیا با انتشار بیانیه آب به آسیاب فساد و جریان معلوم‌الحال در سینما ریختند
  • مهناز ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    بنازم غيرت و انصاف و وجدان شما بچه هاي يا لثارات الحسين ع را. ............................................ ياد بگيرند اون افراد و روزنامهايي كه دم از دموكراسي و جامعه مدني و احترام به نظر ديگران و مخالف خود ميزنند ولي در عملكرد و رفتارشان عكس آن عمل مي نمايند. مثل فتنه سال 88 و فتنه گران طلبكار از مردم و نظام .......
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    عذرخواهی یالثارات بطور کلی چیزی از پشت پرده کثیف سینمای ایران کم نمی کند... بعضی از اینها علنا و رسما نسبت به احکام الله اعتراض دارند و دیده شده نظریه یا فتوا هم صادر می کنند.... یعنی کار از حد بدپوششی و‌،... اینها گذشته است... بعضیشان هم رسما با نظام مخالفن و سیاستهای نظام را زیر سوال می برند... ایا اینها نمی خواهند رسما عذرخواهی کنند؟!
  • کیان ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    هرکس که اشتباهی رو انجام می ده هم باید عذرخواهی بکنه و هم مجازات بشه. ولی نمیدونم که در این زمانه فقط بعضیها مجازات میشن و مجبور به عذرخواهی می شوند. راستی فیشهای نجومی عذرخواهی نداره؟ فریب غرب در برجام را خوردن عذرخواهی نداره؟ اشتباه بزرگ و فاحش با توجه به تذکرهای فراوان مقام معظم رهبری عذرخواهی نداره؟ خب اصلا یکسری آدمها اهل عذرخواهی نیستند، اصلا زیر بار اشتباه خودشون نمیرن چه برسه به اینکه عذرخواهی کنند.
  • کیان ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    واقعا دمش گرم که حالا عذرخواهی کرده، آخه یکی به ملت گفت بی سواد، یکی هم گفت نفهم سیاسی، یکی دیگه هم گفت بروند به جهنم، البته اینها یعنی اینکه لبهای شما را می بوسیم ولی خب... با همه اینها هیچکس عذرخواهی نکرده تا حالا.
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    الان مثلا یالثارات عذرخواهی کرد، سینمای ایران تطهیر شد؟! عکسها، فیلمها، مصاحبه ها و فعالیت ها و اظهار نظر های اینها که موجوده... و بر مبنای همونها هم مورد قضاوت قرار می گیرند، اونها را می خوان چکار کنن؟ قربونش برم هر روز هم که یه دسته گل به آب میدن. اینها را چکار کنیم؟
  • محمد باقری ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    اما در عین حال هر کس گمان می‌کند در آن مقال تعرضی به وجهه و آبروی او روا شده، شرعاً و قانوناً مجاز به طرح شکایت و اقامه دعواست!!!! نشریه وزین یالثارات بعد درج مطالب پورن رو به طنز آورده!!! تو اول مجوز انتشار نشریه تون رو بذار رو میز بعد درباره قانون حرف بزن. البته درباره شرع میتونی صحبت کنی چون مسایل شرعی ارث پدریتونه... ولی از شرعا" و قانونا" توامان استفاده نکن لطفا.
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    خوبه حداقل اعتراف کردی که کلمات وقتی ناسزا هستند که به ناحق به کار بروند. پس مسلمه که معنی دیاثت رو نمیدونی و چشمت به چند حدیث خورده و بس بدون توجه به ابعاد فقهی اونها و مخصصات و معارضاتشون. یا اینکه عمدا به روی خودت نمیاری. چرا که در مباحث فقهی دیاثت بر عملی اطلاق شده که مرد، مردی بیگانه را بر زنش برای زنا وارد کند و بساط زنای او ( به معنای اخص - نه زنای چشم و گوش و دست و غیره ) را مهیا کند. ( الروضه البهیه، چاپ ده جلدی، جلد 9، ص 172 ) - دفتر آیت الله جوادی آملی هم با استناد به کتاب مجمع البحرین بر همین معنا تصریح کردند. تعریف دیگری هم وجود داره که مرد نسبت به زنای محصنه همسرش بی تفاوت باشه. اما اینکه مرد نسبت به بی حجابی زنش، بی تفاوت باشه دیاثت نیست. بی غیرتی یا کم غیرتی به معنای اعم هست. اما بی غیرتی به معنای اخص که مترادف همان دیاثته نیست.
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به گاوچرون زنا مراتب دارد که اقل آن زنای چشم است. پسی که زنش را در معرض زنای چشم قرار می دهد دیوث چشم است. ضمنا در خصوص رسوا نمودن مردان بی غیرت حدیث نبوی داریم و اینکه از لفظ دیوث برای این افراد استفاده بشه کار درستیه که متاسفانه چون در این زمینه آگاه سازی صورت نگرفته موجب ایجاد جو منفی علیه هفته نامه یالثارات شد. وقال النبي صلى الله عليه وآله : ، وأيما رجل تتزين امرأته وتخرج من باب دارها فهو ديوث ولا يأثم من يسميه ديوثا ، والمرأة إذا خرجت من باب دارها متزينة متعطرة والزوج بذلك راض يبنى لزوجها بكل قدم بيت في النار . فقصروا أجنحة نسائكم ولا تطولوها فإن في تقصير أجنحتها رضى وسرورا ودخول الجنة بغير حساب ، احفظوا وصيتي في أمر نسائكم حتى تنجوا من شدة الحساب ، ومن لم يحفظ وصيتي فما أسوء حاله بين يدي الله . وقال عليه السلام : النساء حبائل الشيطان ( 5 ) ------------------------------ ( 5 ) جامع الأخبار ص 158 هر مردى كه به آرايش و زينت كردن زنش (در برابر نامحرم ) راضى و خشنود باشد و زن از درب خانه اش بيرون رود، آن مرد ديوث(قواد و زن بمزد و بى غيرت ) است ، و كسى هم كه او را به اين اسم بنامد گناه و جرمى نكرده است . و زن هنگمى كه آرايش كرده و عطر زده و خوشبو از خانه اش ‍ بيرون رفت و همسر به آن خرسند و راضى بود، براى آن مرد به هر گامى كه اين زن برمى دارد، خانه اى از آتش ساخته مى شود پس بال‌های زنانتان را کوتاه کنید(و به آنان قدرت جولان ندهید). در بلندی بال‌هایشان پشیمانی است و کیفر آن آتش است و در کوتاهی بال‌های آنان خشنودی و سرور و بی حساب وارد بهشت شدن است. وصیت مرا درباره زنانتان حفظ کنید تا از دشواری حساب (روز قیامت) نجات یابید و هر کس وصیت من را حفظ نکند نزد خدا چه حال بدی خواهد داشت! و زنان دامهای شیطانند ))
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    نمیشود با توهین و ناسزا گفتن به این و آن دین خدا را فهماند و گسترش داد . داعش به جان انسانها توهین میکند و خیلی ها هم به شعور و شرف انسان ها . ما همه دین خدا و پیامبر او را قبول داریم ، ولی هیچگاه نه پیامبر و نه اصحاب پیامبر به مشرکان توهین و ناسزا نگفتند .
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 1
    بعضی هموطنامون با داعشی انگار مو نمیزنن....
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    باز هم مطمئن بودم پاسخی مغالطه آلود و سرشار از خلط میدی. زنای چشم هر چه که باشد تعبیر دیوث در کتب فقهی و شروح آن در رابطه با زنای محصنه با کمک زوج یا در منظر زوج بی تفاوت آمده. حدیث نبوی رو همانطور که گفتم باید با معارضات و مخصصات آن سنجید و کار من و تو نیست. کار فقیهه. وقتی یک روایت دیوث رو مقید میکنه به زنای بمعنی الاخص و یک روایت اون رو مطلق بیان میکنه باید علم اصول خوانده باشی که بتوانی جمع بین دو روایت بکنی آن هم بر فرض صحیح بودن سند هر دو روایت. بنده خدا به قول آیت الله مکارم ما همه روایات کتب اربعه مان را هم قبول نداریم. پس بهتره به جای نظر اجتهای مثل من نظرت رو به نظر مجتهدین و فقها مستند کنی. من به نقل از الروضه البهیه شهید ثانی گفتم.
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    سینمای ایران یه مرداب متعفن از فساد اخلاقیه و سروتهش 2 ریال ارزش نداره...
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    به گاوچرون حکم فقهی فقط برای تعیین حداقل ها است. مثلا از نظر فقهی می شود نماز را تا آخر وقت به تاخیر انداخت. قضا هم لازم ندارد. اما همان فقها قبول دارند که اینکار یعنی سبک شمردن نماز و معصیت خدا. و روایات فراوان در این خصوص. روزه فقط به دوری از خوردن آشمایدن موارد ذکر شده در رساله است. و قضا و کفاره هم ندارد. اما باز هم می دانیم کسی که غیبت می کند در عمل روزه نگرفته است. و باز هم روایتهای بسیار. شرک حدا آخرش این است بگویی اعل هبل. بت بپرستی. اما مرتبه گایینترش همان است که ورودش به قلب از یافتن حرکت مورچه روی سنگ سیاه سخت تر است. نمونه اش همین وابسته کردن برکات و روزی مردم به برجام و کدخدا. و صدها روایت در خصوص شرک خفی. نفاق هم رتبه آخرش آن است که امثال خاتمی و معاویه دارند و داشتند. اما نشانه و مرتبه اولش این است که کشاده بنشینی که بردار مومنت جا برای نشستن نداشته باشد! یا انتظار داشته باشی کسی به تو سلام کند. و صدها روایت در مورد نشانه های نفاق. دیوث هم مرتبه آخرش که حد شرعی دارد آن چیزی که در رساله آمده. اما دیوث در مرتبه پایین تر همین مصداقی است که ذکر شد. بگذریم که افشاگریهای خود بازیگران نشان می دهد که اتفاقا آن مرتبه آخر دیاثت هم در سینما کاملا رایچ است!
  • حسن ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    0 0
    یا لثارات در مورد فساد سینما حرف درستی زده...
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    مثل این هست که زنی بدکاره تو روز روشن هرزگی کنه و شغلش باشه و بخاطرش پول و جایزه بگیره بعد یه نفر که به این زن بگه بدکاره مجبورش کنن عذرخواهی کنه ؟ جای شاکی و متشاکی عوض شده جای اونی که باید عذرخواهی کنه با اونی که باید ازش عذرخواهی بشه عوض شده یعنی تو این کشور کسی هست ندونه این سینما چه تعفن و کثافتیه ؟
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    «تقیه» در اصطلاح شیعیان و اهل سنتبه آن معنی است که یک فرد مسلمان برای نجات جان خود از انجام برخی اعمال پرهیز کند.
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    چی زدی؟!!
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    یا لثارات خیلی هم کار خوبی کرده بود هیچ نیازی هم به عذرخواهی و ... نیست
  • فرامرز ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    اتفاقاً مطلب مدير مسئول يا لثارات را اگر بخواني از صد تا چوب و تازيانه براي اين جماعت رنگارنگ و به اصطلاح هنرمند بدتر و دردناكتر است...... اگر بفهمند اين افراد معدود عمق پيام آن را...........!!!
  • مجتبی ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    0 0
    درود بر یا لثارات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس