کد خبر 636558
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: کمبود مرکز اسقاط خودرو در تهران به شدت احساس می شود و لازم است برای تسهیل در امر نوسازی تاکسی های فرسوده، تعداد مراکز اسقاط خودرو افزایش یابد.

به گزارش مشرق، میثم مظفر گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر افراد از شهرستان های اطراف تهران برای اسقاط خودور خود به مرکز "شورآباد" می آیند، رانندگان تاکسی ها برای طی روند اسقاط خودرو خود تا حدود زیادی با مشکل مواجه شده اند.
 
وی افزود: نیاز است تعداد مراکز اسقاط خودرو در تهران افزایش یافته تا روند اسقاط خودروها تسهیل شود.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر تهران خاطرنشان کرد: 5 هزار تاکسی فرسوده که صاحبان آنها از قبل برای نوسازی اعلام آمادگی کرده اند، نوسازی و تحویل داده شده و در کنار آن 13 هزار تاکسی نیز در طرح نوسازی ثبت نام کرده اند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 3 تا 4 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در آمار سازمان تاکسیرانی قرار دارند که صاحبان آنها تاکنون برای نوسازی اقدامی نکرده و پیش بینی می شود یا بلاصاحب بوده و یا ورثه ای هستند.
 
مظفر با تاکید بر لزوم مشخص شدن وضعیت تاکسی های ورثه ای و بلاصاحب اذعان کرد: برنامه ریزی شده تا پس از پایان طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، اجازه فعالیت به هیچ تاکسی فرسوده ای در شهر تهران داده نشود و اگر پس از این زمان خودرو فرسوده ای در شهر تهران تردد کند در کمترین زمان تعیین تکلیف شده و جلو تردد آن گرفته می شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس