فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه با تدبیر فرمانده کل قوا از سال 90 به دنبال ارتقای توان تهاجمی بوده است، گفت: امنیت ایران به ویژه در جنوب‌ شرق کشور حاصل به کارگیری «توان تهاجمی» است.

به گزارش مشرق، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص تقویت توان تهاجمی همگام با توان دفاعی اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه از سال 90 طبق تدبیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ارتقای توان تهاجمی به دنبال اجرای این سیاست بوده و گام‌های موثری در این راستا برداشته است.

وی اضافه کرد: در سلسله عملیات‌هایی که در شمال‌غرب و در جنوب شرق کشور انجام دادیم این سیاست را دنبال نمودیم. الحمدلله امنیتی که امروز در کشور برقرار است، نمود همان تدبیر حضرت آقا در راستای ارتقای توان تهاجمی است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص وضعیت امنیت در جنوب شرق کشور عنوان داشت: وضعیت در جنوب شرق کشور خوب است و منطقه در امنیت به سر می‌برد.

وی با اشاره به فعالیت‌های هوانیروز سپاه بیان کرد: هوانیروز نزدیک به هشت ماه است که در سطح این نیرو عملیاتی شده و در ماموریت‌ها حضور دارد. یگان هوانیروز پیش از این تحت امر نیروی هوافضا بود که با تدبیر فرمانده کل قوا به نیروی زمینی منتقل شد.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    سردار لطفا برای مرزهای غربی و شمال غربی هم برنامه جدی اجرا کنید.این تروریست های وحشی متوهم با حمایت اقلیم داره خیلی پاشو بیشتر از گلیمش درازتر میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس