روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام کامل 2 تیم تروریستی و هلاکت 12 تروریست در شمالغرب کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، در پی اعلام شب گذشته سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه مبنی بر درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) با 2تیم تروریستی ضد انقلاب در شمالغرب کشور، روابط  عمومی این نیرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی رخنه 2تیم تروریستی ضد انقلاب در روز گذشته به منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و شرارت در داخل کشور، رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با انجام اقدامات دقیق و موفق اطلاعاتی، آنان را شناسایی و طی یک عملیات تعقیب،گریز و درگیری آنها را متلاشی و 12 نفر از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در جریان این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح ، مهمات، تجهیزات و اسناد از تروریست ها به دست رزمندگان اسلام افتاد.

این اطلاعیه با اعلام اینکه در این عملیات 3 تن از رزمندگان دلاور و غیرتمند سپاه اسلام به فیض شهادت نائل آمدند، تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مدافعان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اشراف کامل اطلاعاتی و مراقبت های همه جانبه، هرگونه تحرک در مناطق مرزی را با دقت تحت نظر داشته و اجازه نخواهند داد امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی مردم شریف  استان های مرزی شمالغرب کشور مورد تهدید گروهک های تروریستی ضد انقلاب و اشرار مسلح وابسته به نظام سلطه و صهیونیسم قرار گیرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    2 0
    خدا یارتان دلاوران ما مردم آذربایجان به شما قهرمانان افتخار میکنیم که مرزهای ما صیانت میکنید در مقابل تروریستهای وحشی پژاک.یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 1
    قابل توجه کسانی که میگن پژاک آریایی اس بدونند که بنی امیه خودش را عمو زادگان پیامبر (ص )معرفی میکردند در حالی که پیامبر کجا بنی عباس معلون و ظالم کجا!دوستان هم دلی بهتر اس از هم زبانی اس پس هی نگید کردها آریایی هستند که بیشترین سربازان وطن رو کشتن.
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    خدا قوت، روح شهدا قرین رحت الهی، لعنت بر آل سعود حامی تروریسم
  • ضد پژاک ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    کم کم آثار حمایت امریکا و ائتلافش از پ ک ک و YPG سوریه داره میزنه بیرون. ای کاش رسانه های فارسی از هول نفرت از رجب اردوغان در دیگ حمایت از تجزیه طلبان کرد نمی افتادند. منظورم انتشار با آب و تاب اخبار پیشروی پ ک ک و "کمیته های مردمی" خواندن آنهاست.
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    نمیدونم اما دلم میگه کاش شهید نمیشدند. هرچند به قول فرمایش رهبر (نقل به مضمون) کشور و ما سر سفره شهدا نشسته ایم.
  • خودم ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    2 0
    آروم لطفن ... ! استفاده از واژه ی کرد اصلن جالب نیست ... حواستون باشه ما هموطنان کردی داریم و استفاده از این واژه ها و در پیش گرفتن این چنین دیدگاهی اصلن به نفع ما نیس ... چون شکاف ایجاد می کند و شکاف ها رو بیش تر می کند .. ! اگر عده ای ضد انقلاب در مناطق غرب و شمال غربی علیه کشور و ملت فعالیت می کنن به معنای این نیس که تمام مردم شریف کرد ما مقصر هستن .. ! کمی عاقلانه فکر کنین .. !
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    کردها مرد هستند ولی یه عده خائن بین شون هست که این کارهارو انجام میده
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    3تا شهید خیلی هست
  • دشمن بداند ایران بیشه شیران هست ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    احسنت بر مدافعان حریم کشور و و حریم ناموس و حریم ولایت برادران بزنید بترکونید این اشغالهارو حتی نزارید پای نجسشون هم باز بشه به خاک مرزمون.
  • دشمن بداند ایران بیشه شیران هست ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    احسنت بر مدافعان حریم کشور و و حریم ناموس و حریم ولایت برادران بزنید بترکونید این اشغالهارو حتی نزارید پای نجسشون هم باز بشه به خاک مرزمون.
  • yas ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    نمیشه از زمین وآسمون آتیش بریزید سرشون, ولی شهید ندید.!؟
  • سلام ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    خدا قوت - استکبار جهانی کمر به نابودی قوم کرد بسته است - این قوم ساده لوه گاهی بازی شرق را خورده است گاهی بازی غرب را خورده است - از بعد از جنگ جهانی دوم کردها عامل جنگهای داخلی در کشورهای ترکیه و عراق و ایران بوده اند - میوه کریح آن را نیز استکبار برده است - اینهارا نصیحت کنند به آرام بودن و عدم مزاحمت به سرزمین آرش کمانگیر - ایران سرزمین شیران است - ایران ایران است ایرانی با سه گروه هیچ میانه ای ندارد 1- دشمنان تمامیت ارضی این کشور(تجزیه طلبها) 2-طرفداران اجنبی و بیگانگان 3- طرفدران ترور و تروریست.
  • احمد ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    1 0
    پاسخ به ناشناس اول چرا مزخرف میگی و برای اینکه حرفت ثابت کنی چرا از اسلام مایه میذاری حالا چند تا کرد اسلحه به دست گرفتند و حملات مسلحانه انجام دادند همه کردها بد شدند
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    2 0
    مردک انگلیسی چرا تفرقه میخوای بندازی کردها اریایی اند اما کردهای ایران و کردهای صلح طلب تمام دنیا منظور ماست
  • ناشناش ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 1
    کی گفته کردها اریایی هستن!!اصلا مگه هنوز نژاد اریایی باقی مونده تا کی این اراجیف رو تکرار خواهین کرد....اریایی ها عربها ترکها گل ها چینی ها کی برتره ؟؟همه مساوی هستن این دین اسلامه که برتره.درضمن حدود 80 %درصد کردا ذهنیت جدایی طلب دارن باید مواظبشون بود اگه ترکهای منطقه نبودن تابه حال خیلی کارار میکردن
  • دشمن بداند ایران بیشه شیران هست ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    احسنت بر مدافعان حریم کشور و و حریم ناموس و حریم ولایت برادران بزنید بترکونید این اشغالهارو حتی نزارید پای نجسشون هم باز بشه به خاک مرزمون.
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    لطفا تصاویری هم از شهیدان عزیزی که در راه وطن با پژاک شهید شدن رو هم بگذارید تا لا اقل اسمی از این عزیزان برده بشه.اجروشن پیش خداس.خدا یا این قوم منحرف کرد را هدایت بفرما که سالهاس داریم تو مرز شهید میدیم.
  • قلی ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    اتفاقا عامل اصلی جدایی مشکلات و ناارامیها در مناطق کردنشین و ذهنیت جدایی ظلبی دراین مناطق خود شما ترکها هستید .
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    1 0
    کسی که مزدور اجانب و علیه مملکت ومدافعان مرز خود سلاح به دست میگیرد مزدور و خود فروش است خواه کرد باشد خواه هر قومی دیگر . متاسفانه باید اذعان نمود نظام سلطه و ایادی آن از جمله صهیونیست ها برای نیل به اهداف خود ، از ابزار قومیت و از جمله کردها استفاده کرده اند و باید کردهایی که دغدغه غیرت و دفاع از وطن دارند قبل از مدافعان مرز با این بیگانه پرستان و عناصر حقیر مبارزه کنند
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    1 1
    اینقدر آریایی آریایی نکنید به نظرتان وقتی یه قوم وارد یه منطقه می شود با ساکنای قبلیش درگیر نمی شه؟ فکر میکنید همین آریایی ها چند نفر به خاطر شاهنشاهان قدیمی کشتن؟ فکر میکنید کی نامه ی پیامبر رو از سر تکبر پاره کرد؟ لابد طرف مریخی بوده؟؟؟
  • اواره کردستان ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 1
    قبل هرچیز کردا اریای نیستن وساکنان اصلی مزوپتامیا یاهلال حاصل خیز هستن پس اریااریا نکنید
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    2 0
    اواره چه فرقی داره از کدام نژاد باشند ؟ رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی از بین رفت و در حال حاضر یک رژیم نژاد پرست و کودک کش به نام رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی وجود دارد که ارتباط تنگا تنگی از دیرباز با سران مزدور و تجزیه طلب کردها داشته و دارد . این عناصر قوم گرا در عصر حجر و بربریت متوقف شده اند و ابزاری هستند در خدمت نظام سلطه که از آن ها به نفع خود سواری بگیرد پس نژاد مهم نیست غیرت ، شرف و نه گفتن به اجانب و مزدور نبودن مهم است
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    0 0
    هر جا سخن از خیانت و تجزیه طلبی هست نام پانکردیسم در آنجا میدرخشد. سوریه و عراق و ترکیه و ایران برای بریدن سر همه نقشه دارن اینا
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    سپاس گزارم از زحمات شبانه روزانه سپاه واقعن دست شما درد نکند
  • محسن ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    ای کاش میشدکه اونجورکه شایستشونه ازدلاوران ایرانی تقدیرکردودستشونوببوسیموبگیم دعای خیرماهمیشه پشتوپناهتونه وهرجاکه احتیاج باشه میایم واسه حمایت ازرهبروسربازای باغیرت وشیردلش خداپشت وپناهتون مردان بی ادعا....
  • سهیلا ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    1 0
    زنده باد رزمندگان غیور و شجاع وآگاه سپاه وعرض تسلیت به خانواده های شهیدان خداوند یار ویاورتان باد آرامش ما دراین شهرهای مرزی مدیون بیخوابی ودقت وازجانگذشتگی این عزیزان است زنده وسلامت وپاینده باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس