کد خبر 634953
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

در حالیکه آمریکا هرگونه ارسال محموله سلاح برای شبه نظامیان چند ملیتی کرد وابسته به خود را در شمال استان حلب سوریه تکذیب کرده بود، فعالان رسانه ای سوری تصاویری از پرواز هواپیماهای باری حامل سلاح آمریکایی منتشر کرده اند.

گروه جهان مشرق- در حالیکه آمریکا هرگونه ارسال محموله سلاح برای شبه نظامیان چند ملیتی کرد وابسته به خود را در شمال استان حلب سوریه تکذیب کرده بود، فعالان رسانه ای سوری تصاویری از پرواز هواپیماهای باری حامل سلاح آمریکایی منتشر کرده اند.

{$sepehr_media_1775946_400_300}

بنابر این گزارش، حرف و حدیثها پیرامون ارسال یا عدم ارسال محموله های تسلیحاتی توسط آمریکا برای شبه نظامیان کرد در شمال سوریه از دو روز پیش و همزمان با سخنرانی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مقر سازمان ملل آغاز شد که طی آن آمریکا را به تسلیح گروه های تروریستی تجزیه طلب کرد متهم کرده و خواستار شفافیت واشنگتن در این مورد شده است. آمریکا در حالی اقدام به تسلیح کردها در سوریه می کند که همپیمان ان یعنی ترکیه از سه هفته پیش حملات گسترده ای را تحت عنوان سپر فرات علیه مناطق تحت کنترل آنها آغاز کرده و از گسترش آن به رقه و حسکه سوریه خبر داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    ولی عجب سلاح های بودن ، مدرن و پیشرفته، ولی مشرق عجب مدرک مهمی گیر اوردی.اگه تونستی نوع و تعدادشم مشخص میکردی عالی بود.رسانه زرد که میگن همینه
  • امیین ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    اونموقعی که داعش پشت در خونشون رسید آمریکا یه تیرکمون مگسی هم بهشون نداد ، حالا که بین کرد ها یار کشی کرده داره محبت میکنه
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    0 0
    در این ویدیو که ارسال تسلیحات دیده نمیشه 2 تا هواپیما رد شدن رفت همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس