کد خبر 635370
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وقوع پدیده گردوغبار در خاک عراق خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا وزش باد و گردوغبار در دو روز آینده نوار غربی کشور را در بربگیرد.

گردوغبار غرب کشور را در بر می‌گیرد
به گزارش مشرق، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در روزهای گذشته به کشورمان، امروز باران پراکنده در بخشهایی از سواحل دریای خزر تداوم می‌یابد.

وی ادامه داد: در اواخر وقت امروز استانهای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز دچار بارش پراکنده همراه با رعد و برق و کاهش نسبی دما می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بارشهای پراکنده باران در سه روز آینده برا4ی استان گیلان ادامه داشته باشد.

وظیفه با بیان اینکه بارشهای پراکنده باران و رعد و برق در جنوب کشور نیز رخ می‌دهد، گفت: در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و بخشهایی از شرق و شمال هرمزگان دچار بارشهای پراکنده باران می‌شود.

وی از وقوع پدیده گردوغبار در مناطق غربی کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود پدیده گردوغبار که در کشور عراق ایجاد شده نوار غربی کشور را در برگیرد‌.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور همچنین اهواز را با 40 درجه گرمترین و ارومیه را با 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین منطقه کشور دانست.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس