کد خبر 635284
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

تروریست‌ها از ظهر روز گذشته تا صبح امروز توانستند در شمال استان حماه، پیشروی محسوسی داشته باشند و چندین منطقه و شهرک را به اشغال خود در بیاورند.

 به گزارش مشرق، پس از پیشروی هفته گذشته نیروهای سوری در شمال استان حماه و به خصوص شهرک معردس، عناصر تروریستی با ارسال تجهیزات و نیروهای جدید تحت فرماندهی گروه تروریستی «جندالاقصی» با حملات ارتش سوریه مقابله کردند.

گروههای مسلح از دیروز موفق شدند با انفجار چندین خودروی انتحاری دوباره مناطق و مزارع «العبودی»، «المطحنة»، «العبادة»، «جبل الاکراد»، «الخزان»، «الصحراوی»، «حی الغربال»، «الظهرة» را اشغال و نیروهای سوری را از شهرک معردس عقب برانند.

تروریست‌های مستقر در شمال استان حماه همچنین حملات را از محور جنوبی شهرک‌های «مورک»، «عطشان» و «امحارتین» از شمال شهرک کوکب به طرف شهرک معان آغاز کردند و پس از چند ساعت درگیری توانستند این شهرک علوی‌نشین را نیز تحت کنترل دربیاورند.

ارتش سوریه تنها توانست برای جلوگیری از وقوع فاجعه علیه شهروندان شهرک دیوار دفاعی موقتی ایجاد و مردم را به مناطق امن منتقل، سپس عقب‌نشینی کند.

متاسفانه تعدادی از شهروندان نتوانستند از شهرک خارج شوند و به طور وحشیانه‌ای به دست تکفیری ها قتل عام شدند.

تروریست‌ها همزمان با اشغال شهرک معان به سوی شهرک «الکباریة» پیشروی کردند و شب گذشته نیروهای سوری را از این شهرک عقب راندند.

همزمان ارتش سوریه برای جلوگیری از سقوط شهرک‌های دیگر تعداد زیادی نیرو و تجهیزات از شهر حما به سوی منطقه «کراح» اعزام کرده است.

تروریست‌ها در تلاش هستند به سوی فرودگاه راهبردی حماه پیشروی کنند تا ارتباط نیروهای سوری را در شهرهای «سلمیه»، «حما» و «محرد» قطع کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس