شهردار اسبق نیویورک ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که رئیس‌جمهور بعدی آمریکا، توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ را لغو کند.

 به گزارش مشرق، «رودی جولیانی» شهردار اسبق «نیویورک» حین سخنرانی در کنفرانس «شورای آمریکایی اسرائیلی» (IAC) در واشنگتن ضمن تأکید بر تعهد مردم آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی تأکید کرد که واشنگتن با راه‌حل دو دولتی برای حل درگیری فلسطینیان و صهیونیست‌ها مخالف است.

نشریه صهیونیستی «عاروتص شوع» گزارش کرد، جولیانی در این خصوص گفت: «آمریکا می‌بایست کل نظریه راه‌حل دو دولتی در اسرائیل را رد کند یا اینکه آن را مجدداً بازگو کند به این شکل که راه‌حل دو دولتی باید زمانی باشد که تشکیلات خودگردان فلسطین نشان دهد که می‌تواند یک دولت و نه سرزمین تروریسم باشد».

وی در بخش‌های دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که رئیس‌جمهور بعدی آمریکا توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) را لغو کند.

شهردار اسبق نیویورک ایران را «تنها و بزرگترین حامی تروریسم در جهان» خواند و گفت: «تصور کنید دادن صدها میلیون و میلیارد دلار به این کشور، چه مفهومی دارد. اگر آنها بزرگترین حامیان تروریسم در جهان هستند، این به آن مفهوم است که از تروریسم بیشتری حمایت خواهند کرد».

جولیانی سپس ادامه داد: «امیدوارم که رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که این توافق را معکوس کند. من از جانب افراد دیگر حرف نمی‌زنم. من با این توافق مخالفم زیرا هرگز مواد هسته‌ای را در دستان یک مجنون آدم‌کش قرار نمی‌دهم. من قراردادن یک سلاح هسته‌ای در دستان کشوری که به نابودی دولت اسرائیل متعهد است را دوستی با اسرائیل نمی‌دانم».

وی همچنین مدعی شد که تمامی مردم آمریکا به شدت از اسرائیل حمایت می‌کنند و گفت: «مهم نیست که بین دولت‌های ما چه می‌گذرد، مردم ما شما را دوست دارند. تمام مردم آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کنند زیرا همه ما در مبارزه با تروریسم در یک جهت قرار داریم».

شهردار اسبق نیویورک یکی از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی است که در گذشته چندین بار از سرزمین اشغالی بازدید کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس