کد خبر 634039
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه واقع در کشور لبنان طی دو روز گذشته صحنه درگیری های خونین میان دو گروه فتح و عناصر وابسته به شبکه القاعده بوده که طی آن ده ها نفر کشته و زخمی شده اند.

گروه جهان مشرق- اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه واقع در کشور لبنان طی دو روز گذشته صحنه درگیری های خونین میان دو گروه فتح و عناصر وابسته به شبکه القاعده بوده که طی آن ده ها نفر کشته و زخمی شده اند.

درگیری های شدید اردوگاه عین الحلوه لبنان+عکس

بنابر این گزارش، در پی ترور فردی بنام جرج طه وابسته به شورای مرکزی جنبش فتح در درگیری با عناصر القاعده، نیروهای جنبش فتح با عناصر افراطی در اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان درگیر شدند که در پی آن شماری کشته و زخمی شدند. 4 تن از عناصر وابسته به گروه القاعده وی را در حال خرید از بازار در مقابل انظار مردم به رگبار گلوله بسته و به قتل رسانده اند. بر اساس این گزارش در پی وقوع این درگیری یک نفر کشته و ۹ تَن دیگر زخمی شدند. به دنبال این درگیری ها کمیته عالی امنیت فلسطین در سالن مسجد النور الاسلامی تشکیل جلسه داد. در این جلسه حاضران بر تشکیل ۲ گروه از فرماندهان توافق کردند و مقرر شد که یکی از آن ها به سمت پارک القدس و دیگری به سمت بازار سبزی فروشان بروند و آتش بس را برقرار کنند. 

درگیری های شدید اردوگاه عین الحلوه لبنان+عکس

در همین راستا علی برکه نماینده جنبش حماس طی سخنانی از همه عناصر مسلح موجود در عین الحلوه درخواست کرد تا به درگیری ها پایان دهند و با عقب نشینی از خیابان ها به نیروهای امنیتی فلسطینی اجازه دهند تا به وظایفشان در حفظ امنیت و ایجاد ثبات در اردوگاه عمل کنند. وی در ادامه درگیری هایی که دیروز و امروز در این اردوگاه رخ داد و منجر به کشته و زخمی شدن شماری از افراد، ترس ساکنان و مهاجرت عده ای از آنان شد را محکوم کرد.

درگیری های شدید اردوگاه عین الحلوه لبنان+عکس

درگیری های شدید اردوگاه عین الحلوه لبنان+عکس

درگیری های شدید اردوگاه عین الحلوه لبنان+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس