منابع رسانه ای نزدیک به ارتش لبنان از اعترافات خطرناک امیر تازه دستگیر شده گروه تروریستی تکفیری داعش در لبنان خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع رسانه ای نزدیک به ارتش لبنان از اعترافات خطرناک امیر تازه دستگیر شده گروه تروریستی تکفیری داعش در لبنان خبر داده اند.

اعترافات خطرناک امیر دستگیر شده داعش در لبنان+عکس

بنابر این گزارش، عماد یاسین امیر داعش در لبنان ظهر امروز در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه شناسایی و دستگیر شده است. وی در اعترافات خطرناکی که بخش هایی از آن توسط شبکه تلویزیونی "او تی وی" این کشور منتشر شده از قصد این گروه برای حداقل 3 انفجار در بیروت، النبطیه (جنوب لبنان) و یکی از کلیساهای مسیحیان و همچنین ترور چند تن از شخصیت های سیاسی و نظامی لبنان خبر داده است. سازمان اطلاعات و امنیت ارتش لبنان عماد یاسین را پس از ماه ها تعقیب و مراقبت در حین خروج از اردوگاه عین الحلوه دستگیر کرده اند. همزمان با آغاز بحران در سوریه، اردوگاه های آوارگان فلسطینی در لبنان نیز به عرصه تاخت و تاز گروه های تروریستی تکفیری مانند القاعده و داعش تبدیل شده است. دولت لبنان با هدف احترام به آوارگان فلسطینی اداره این اردوگاه ها را به خود انها واگذار کرده امری که موجب گسترش بی قانونی و صدور ناامنی ها به شهرهای نزدیک به این اردوگاه ها منجر شده است.

اعترافات خطرناک امیر دستگیر شده داعش در لبنان+عکس

امیر داعش در لبنان کیست؟ اسم وی عماد یاسین یاسین متولد 1969 میلادی در اردوگاه آوارگان فلسطینی المية و مية در شهر صيدا است. وی در میان جریانات تکفیری به نام های ابو هشام وابو بكر و اخیرا عماد عقل نیز شناخته می شود. وی دوره کودکی و نوجوانی و جوانی خود را در محله الطواری واقع در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه گذراند. وی در جوانی عضو گروه تروریستی تکفیری "عصبة الأنصار الاسلامية" وابسته به القاعده شده که در اردوگاه های فلسطینی نشین فعال بوده است. در سال گروهی تحت عنوان جندالشام را تشکل داد که در جریان اختلافات داخلی هدف ترور قرار گرفته و از نایه سینه، دست و پابشدت مجروح و تا ماه ها دور از انظار بسر می برد. آخرین سمت وی مسئول و امیر داعش در لبنان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • پری ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    این چرا سرش برعکسه !؟ زیاد هم اعترافاتش خطرناک نبود انفجاررو ترور رو همیشه انجام میدادن !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس