کد خبر 632362
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹

سریال «گشت ویژه» در خانه‌ای حوالی ونک مقابل دوربین رفته و بعد از آن به فرودگاه امام خمینی(ره) خواهد رفت.

به گزارش مشرق، تصویربرداری سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی در خانه‌ای حوالی ده ونک ادامه دارد.

در اغلب سکانس‌های این سریال سه پلیس ویژه (حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی) حضور دارند و در هر قسمت یک بازیگر به عنوان مهمان در این سریال حاضر خواهد شد.

گروه تولید بعد از ضبط در این خانه به فرودگاه امام خمینی (ره) خواهند رفت و در آنجا علاوه بر پلیس‌های ویژه، محمد الهی در نقش خلافکار مقابل دوربین رحمانی می‌رود.

ضبط سریال «گشت ویژه» تا 8 مهرماه ادامه دارد و تاکنون دو قسمت تا پایان ضبط سریال باقی مانده است.

تدوین و صداگذاری به صورت همزمان با تولید انجام شده است و ساخت موسیقی بر عهده بابک میرزا خانی خواهد بود.

سریال «گشت ویژه» از سوم تا شانزدهم مهرماه همزمان با هفته نیروی انتظامی پخش خواهد شد. این سریال اپیزودیک است که در هر اپیزود روایتی متفاوت از سایر اپیزودها خواهیم دید.

در این سریال بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت، پدرام شریفی،امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و ... بازی می‌کنند.

به گزارش فارس، موضوع سریال «گشت ویژه» درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.

«گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای، همزمان با هفته نیروی انتظامی از شبکه یک به نمایش در خواهد آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس