کد خبر 625396
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی قرار است از ۳ مهرماه و همزمان با هفته نیروی انتطامی از شبکه یک پخش شود.

به گزارش مشرق، ضبط سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی این روزها حوالی خیابان شهید بهشتی مقابل دوربین رفته است.

در این سکانس‌ها بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی از بین بازیگران اصلی مقابل دوربین رحمانی رفته‌اند.

همچنین تا کنون 60 درصد از ضبط سریال و 35 درصد از تدوین همزمان نیز انجام شده است. زمان پخش این سریال از 3 تا 16 مهرماه همزمان با هفته نیروی انتظامی خواهد بود.

تاکنون 7 اپیزود از این سریال با حضور اغلب بازیگران مقابل دوربین مهدی رحمانی رفته است. همچنین بابک میرزاخانی ساخت موسیقی این سریال را عهده دار شده است.

در اپیزود آخر از این سریال رحیم نوروزی و زهره صفوی به عنوان بازیگران مهمان حضور داشتند.

«گشت ویژه» سریالی اپیزودیک است که در هر اپیزود روایتی متفاوت از سایر اپیزودها خواهیم دید.

در این سریال بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت، پدرام شریفی،امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و ... بازی می‌کنند.

موضوع سریال «گشت ویژه» درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.

«گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای، همزمان با هفته نیروی انتظامی از شبکه یک به نمایش در خواهد آمد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس