کد خبر 608571
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

تهیه‌کننده سریال «گشت ویژه» که قرار است در هفته نیروی انتظامی راهی آنتن شود، به بیان توضیحاتی درباره مراحل تولید این سریال پرداخت.

به گزارش مشرق، سعید سعدی با بیان اینکه  سریال «گشت ویژه» برای هفته ناجا ساخته شده است، درباره مراحل تولید و نگارش فیلمنامه‌ مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» یادآور شد: برخی از بخش‌ها نوشته شده است و باقی نیز همزمان با تولید نوشته می‌شوند. از آنجا که این مجموعه به صورت اپیزودیک طراحی شده است، داستان هر قسمت نسبت به قسمت‌های دیگر متفاوت است و به همین خاطر هم بازیگرانی که نقش پلیس را ایفا می‌کنند مشخص شده‌ و ثابت هستند، اما سایر بازیگران نسبت به داستان هر قسمت تغییر می‌کنند.

تهیه‌کننده سریال «گشت ویژه» خاطرنشان کرد: فعلاً در مرحله تولید هستیم و به مدت ۱۰ روز است که تصویربرداری را آغاز کرده‌ایم.

سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، مهر ماه و همزمان با هفته نیروی انتظامی از رسانه ملی به نمایش در خواهد آمد. در  این سریال که به قلم طلا معتضدی نوشته شده است، بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی و محمود پاک‌نیت حضور دارند.

سید محسن هاشمی، سرپرست موسسه ناجی هنر که پیشتر از پخش سریال «گشت ویژه» خبر داده بود، موضوع این داستان را اینگونه توصیف کرده بود که «داستان این سریال درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی رو به رو می‌شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده‌های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.»


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس