کد خبر 632353
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰

«سیانیوز» در 4 پرسش یاد شده و پاسخ‌های احتمالی به آن، آمریکا و متحدانش را از بدعهدی در برجام تبرئه کرده و ناکامی‌های ناشی از دبه در آوردن آمریکا را به جریانات انقلابی و اصولگرای داخل ایران نسبت دهد.

به گزارش مشرق، سایت «گویا نیوز» که ارتباطش با سازمان «سیا» را انکار نمی‌کند و به همین علت به «سیانیوز» هم شهرت دارد، با اشاره به حضور آقایان روحانی و ظریف در هفتادویکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، طرح چند پرسش از آنان را پیشنهاد کرده و پاسخ‌های احتمالی آنان را هم پیش‌بینی کرده است!
 
آنچه در طرح این پرسش‌ها که هیچ‌کدام تازگی ندارند و بارها در داخل کشور از سوی رسانه‌ها مطرح شده، قابل توجه است اینکه «سیانیوز» در 4 پرسش یاد شده و پاسخ‌های احتمالی به آن، آمریکا و متحدانش را از بدعهدی در برجام تبرئه کرده و ناکامی‌های ناشی از دبه در آوردن آمریکا را به جریانات انقلابی و اصولگرای داخل ایران نسبت دهد.
 
از جمله در اولین پرسش آمده است؛ یکی از مهم‌ترین وعده‌های شما حل مشکل اقتصادی بود و به همین دلیل وارد مذاکرات هسته‌ای شدید تا به تحریم‌های اقتصادی  پایان بدهید اما از آن به بعد و دقیقا در زمانی که شما نیازمند سرمایه‌گذاری‌های خارجی بودید، مخالفان برجام با مانع‌تراشی‌های خود مانع شدند!
 
گفتنی است پاچه‌خواری سایت وابسته به سازمان سیا برای آمریکا در حالی است که مقامات آمریکایی و از جمله وزارت خزانه‌داری این کشور که مدیریت تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد، بارها به صراحت اعلام کرده است که آمریکا با تهدید بانک‌های بزرگ و شرکت‌های سرمایه‌‌‌گذار به ریسک بالای روابط تجاری با ایران مانع از برقراری روابط عادی بانکی شده است و علاوه بر تهدید بانک‌ها و شرکت‌ها به اعمال جرایم سنگین در صورت ورود به تبادل تجاری با ایران، شرط لازم برای عادی شدن روابط تجاری را پذیرش FATF از جانب کشورمان دانسته است! که پذیرش آن ضمن این که تمامی اطلاعات و تراکنش‌های بانکی را در اختیار دشمنان بیرونی می‌گذارد، نوعی «خودتحریمی» نیز به دنبال دارد.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    از کجا معلوم شاید این خط از داخل برای این پاچه خواران ارسال شده باشد و اگر نه اینها که نمی آیند بیش از این آبروی خود را ببرند چون موضوع کاملاً شفاف است.
  • حمید ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    دیوار حاشا بلنده....یکی نیست بگه پس چرا امریکا و غرب انقدر بهانه به دست دلواپسان می دهند!؟!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس