دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد در عمل همیشه دست منتقدان نیروهای مسلح بوده و آنها باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی کشور باشند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خودش، با انتقاد از فشار به نیروهای نظامی، نوشت: به‌جای تضعیف امنیت و نیروهای نظامی، بروید مسائل اقتصاد و معیشت مردم را حل کنید.

متن یادداشت محسن رضایی به‌شرح زیر است:

به‌جای تضعیف امنیت و نیروهای نظامی، بروید مسائل اقتصاد و معیشت مردم را حل کنید. از پایان جنگ، نزدیک به سه دهه می‌گذرد. در این چهار دولت، آیا فرصت کافی در کشور برای درست کردن اقتصاد و رفع بیکاری و تورم نبوده است؟ چرا به‌جای حل این مشکل، به دفاع و امنیت و نیروهای نظامی فشار می‌آورید؟

منتقدان نیروهای مسلح پاسخ‌گوی وضعیت اقتصادی باشند/ به‌‌جای تضعیف نیروهای نظامی معیشت را حل کنید

نیروهای انقلاب، موضوع امنیت و دفاع را با فکر و تلاش خود درست کردند و می‌بینید که تا پای جان هم ایستاده‌اند، در حالی که اقتصاد، در عمل همیشه دست منتقدین نیروهای مسلح بوده و آنها باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی کشور باشند. مشکل مدیران کشور این است که راه نیروهای انقلاب را یا نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند در اقتصاد پیش گیرند. اگر این کار را انجام می‌دادند، مسئله اقتصاد هم مثل اقتدار حل می‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مهدی ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    درود بر تو ای سردار با شرف .
  • محسن ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    احسنت برسردار بی ادعا یادگار جبهه ها،همسنگر شهدا، این را ملت عزیز خوب میدانن که سرهنگها صدها برابر از حقوقدانها بهتر عمل کردند وجانفشانی کردند. با کمترین توقع.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس