کد خبر 632287
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

یک منبع نزدیک به شبه نظامیان کرد سوری مدعی شد که داعش عصر روز گذشته دو روستای تحت سیطره این گروه ها را گلوله باران شیمیایی کرده است.

گروه جهان مشرق- یک منبع نزدیک به شبه نظامیان کرد سوری مدعی شد که داعش عصر روز گذشته دو روستای تحت سیطره این گروه ها را گلوله باران شیمیایی کرده است.

گلوله باران شیمیایی شمال حلب توسط داعش

بنابر این گزارش، وی در گفتگو با خبرگزاری ریانووستی گفت که داعش روز گذشته در جریان درگیری های شدید با شبه نظامیان کرد سوریه پس از عدم موفقیت در ورود به دو روستای حربل و ام حوش واقع در شمال استان حلب سوریه اقدام به گلوله باران شدید شیمیایی آنها کرده است. در این حمله 8 تن در اثر استشمام گاز کلر جان خود را از دست داده و ده ها تن دیگر شامل تعدادی غیرنظامی بشدت مسموم شده اند. این حملات در حالی صورت گرفته که جبهه های سوریه طی روزهای گذشته شاهد آرامش نسبی ناشی از اجرای طرح آتش بس فراگیر اعلام شده از سوی دولت این کشور می باشد. پیش از این نیز محله کردنشین شیخ مقصود در شمال حلب طی 3 مرحله از سوی عناصر گروه های حرکت نورالدین زنکی و لواء سلطان مراد عثمانی (ارتش آزاد) و جیش الاسلام (القاعده) وابسته به سازمان اطلاعات ترکیه هدف حملات شیمیایی قرار گرفته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس