سخنان صریح جناب آقای هاشمی رفسنجانی در تمجید از حذف بودجه دفاعی و نظامی ژاپن و آلمان و رشد دانش محور این دو کشور بواسطه آن، محل تامل اصحاب نظر قرار گرفت.

واکنش زاکانی به سخنان هاشمی در تمجید از حذف بودجه دفاعی ژاپن و آلمان
به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
باسمه تعالی
سخنان صریح جناب آقای هاشمی رفسنجانی در تمجید از حذف بودجه دفاعی و نظامی ژاپن و آلمان و رشد دانش محور این دو کشور بواسطه آن، محل تامل اصحاب نظر قرار گرفت.

اول) تجربه چهار دهه گذشته به ما می آموزد:

1_تجاوز صدام به امید فتح چند روزه تهران و انقراض انقلاب اسلامی و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی با صدمات جبران ناپذیر، بعد از اصرار گروهکهای نهضت آزادی و منافقین خلق در انحلال ارتش جمهوری اسلامی در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و مخالفت قاطعانه حضرت امام خمینی ره با آنها، همزمان عمق توطئه شیطانی گروهکهای وابسته و بینش عمیق بنیانگزارکبیر انقلاب اسلامی را آشکار کرد.

2_حمله ویرانگر ناتو به لیبی به سردمداری آمریکا و انگلیس وقتی میسر شد که معمر قذافی برای کاهش فشارهای آمریکا در پرونده لاکربی وگشایش اقتصادی و با امید تضمین حمایت انگلیس در دفاع از لیبی، پذیرفت تا کلیه زیرساخت ها و تجهیزات و مواد هسته ای کشورش را در سال 1382به آمریکا و روسیه منتقل نماید و با محدود نمودن توان نظامی لیبی، برد موشک های بالستیک خود را زیر سیصد کیلومتر رساند.  

3_اصرار وزیر خارجه وقت آمریکا خانم رایس در سال 1383  بر ضرورت الگو گیری مسئولان ایران از تدبیر و هوشمندی!!!  قذافی برای تحویل داشته ها و دستاوردهای هسته ای و قبول محدودیت نظامی و حرکت در راستای خواست آمریکا با مخالفت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تهدید علنی آمریکا توسط معظم له، به تشدید تقویت دفاعی ایران ختم شد، اما دیری نپایید تا نیت پلید آمریکا و هوشیاری بالای رهبری معظم انقلاب آشکار شود.

4_طرح خاورمیانه جدید توسط خانم رایس در آغاز حمله اسرائیل غاصب به لبنان در سال 1385 اعلام شد. در ابتدای سال 1395 دردیدار با سید حسن نصرالله، ایشان به ملاقاتش با یکی از عناصر موثر آمریکایی بعد از جنگ 33 روزه اشاره کرد و به نقل از وی گفت جمعبندی قطعی آمریکایی ها بستن پرونده لبنان و سوریه در سال 1385 و حمله به ایران در سال 1386 بود که با ناکامی اسرائیل راه زیاده طلبی و جنایتکاری آمریکا مسدود گشت.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    هاشمی دارد راه مهدی بازرگان را ادامه میدهد
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    جمع کن کاسه کوزه تو؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدی ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    عوام جامعه ما تشنه بصیرتی هستند که رهبری گوشزد می کنند ،بصیرت در انتخاب رییس جمهوری ساده زیست که همدرد مردم باشد و گوش بفرمان رهبری به معنای واقعی در اقتصاد مقاومتی و استکبار ستیزی
  • مش کریم ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    کاسه و کوزه مان را جمع کنیم که کشور را دو دستی تحویل امریکا بدهید همین برجام برای ما بس و بلکه اضافی هم بود که الان توش مانده اید. پس جمع کنید نفاق و کاسه و کوزه تان را..
  • حمید ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    چقدر تفاوت وجود دارد میان تفکرات هاشمی در زمان جنگ وبعد از جنگ .ها شمی جوان ،هاشمی میان سال وهاشمی پیر باهم قابل مقایسه نیستند
  • کرامت ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    با سلام،برادر عزیز آقای ناشناس، بنا به سخن مولا حسین ع :اگر دین ندارید،آزاده باشید. میهن پرست که هستی؟ طرفدار اقتدار کشور باش.
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    من به عنوان یک زن که دراین کشور زندگی می کنم اگربدانم واقعا کشور از لحاظ بودجه نظامی و برخی مسائل دچارمشکل است اگررهبری بگویند نیاز به کمک مردم است حاضرم تمام طلا وجواهراتم را بدهم (و برای همسرم ندهم بابت خرید خونه وماشین و... )چون کارخاصی ازدستم برنمیاید ولی هرگز نبینم کشور درشرایط حال حاضر جهان ازلحاظ نظامی عقب بیفتد ویا نتواند نیازهای سربازان و نظامیان را تامین کندبه قول ولی معصوم دونعمت قدرندارد یکی سلامتی ودیگری امنیت
  • م-ب ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    منتظری دومه
  • شاغلام ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    از چی ترسیدی تحلیل منو نذاشتی ؟؟؟ فقط از خدا بترس از خدا.... مثل گل آقا باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس