اصلاح‌‌طلبان حادثه دلخراش کهریزک را پیراهن عثمان کرده و با تبلیغات رسانه‌ای درحالی مسموم‌سازی افکارعمومی هستند درحالی که با آلزایمر سیاسی کلیت ماجرای فتنه را فراموش کرده‌اند.

سرویس سیاست مشرق - ماشین پروپاگاندای رسانه‌ای اصلاح‌طلبان به کار افتاده و با فرار رو به جلو در حادثه فتنه سال 88 درحال تغییر فضا به نفع این جناح سیاسی است. نقطه آغاز این واژگون‌سازی حوادث سال 88 نیز نامه عذرخواهی سعید مرتضوی درباره حادثه کهریزک است.
 
درواقع اصلاح‌طلبان سعی دارند با نادیده گرفتن همه فتنه‌انگیزی‌های سال 88 حوادث این سال را تنها معطوف به ماجرای کهریزک کنند و نقطه ثقل این ماجرا نیز نامه عذرخواهی مرتضوی است. بعد از این نامه فتنه گرانی چون سعید حجاریان که پای‌شان در فتنه 88 باز است، با بی‌توجه به اعمال گذشته خود اعلام کردند مرتضوی بایستی شرایط قبول توبه را بر اساس آنچه در دین اسلام آمده به جای آورد.
 
رسانه‌های این جریان نیز به طور گسترده به نامه سعید مرتضوی پرداخته و درحالی که پرونده وی در جریان است و در آینده ابعاد آن روشن می‌شود به آتش تنور این ماجرا دمیدند. ماجرای کهریزک در بطن خود مسئله قابل توجهی برای بررسی است اما اینکه اصلاح‌طلبان تنها به این حادثه می‌پردازند تکنیک رسانه‌ای برای پاک کردن مسائل و فجایع دیگری است که بر اساس سیاست‌های غلط این جناح سیاسی با لجاجت انجام پذیرفت که ریشه بسیاری از مسائل و حتی حادثه کهریزک در سال 88 است.
 
جالب اینجاست که اصلاح‌طلبانی همچون حجاریان به‌گونه‌ای در مقام یک شاکی و مدعی از دیگران می‌خواهند که توبه کنند که خود در ماجرای فتنه 88 سکان بسیاری از امور ضد امنیت ملی را بر عهده داشتند و اعمال و سیاست‌های آنان که با تاکتیک « فشار از پایین و چانه زنی از بالا»‌ همراه بود سبب بوجود آمدن فضای ناامنی در کشور و متعاقب آن جولان ضدانقلاب، منافقین و عوامل بیگانگان در خیابان‌ها شد.
 
درواقع اصلاح‌طلبان با بازی جز به کل سعی دارند ماجرایی که به طور کلی خود در به‌وجود آمدن آن دخیل بوده‌اند را به حادثه‌ای جزئی تقلیل دهند و با این حربه به مظلوم نمایی بپردازند و حوادث سال 88 را طور دیگری روایت کنند.
 
سعید حجاریان درحالی شرایط توبه برای دیگری را تعیین می‌کند که در این نسخه پیچی خود به عذرخواهی از ملت ایران در برابر این همه ناامنی‌هایی که سناریوهای خروج از حاکمیتی که وی و همجناحی‌هایش کلید زدند و پایه سیاست‌های خصمانه غرب علیه ایران شد، نپرداخته است. این درحالی است که بعد از وقایع سال 88 بود که کشورهای غربی به سردمداری آمریکا انواع و اقسام تحریم‌های به قول خود فلج کننده را علیه ایران با این امید که حوادث سال 88 نشان می‌دهد که نارضایتی میان ملت ایران رخ داده و با فشار بر توده مردم ایران می‌توان انقلاب مخملی دیگری را کلید زد و حکومت ایران را برانداخت، اعمال کردند.
 
سعید حجاریان در ماجرای عذرخواهی مرتضوی با ذوق از اینکه از حریف امتیاز  و اعتراف گرفته است از قاعده «اقرار العقلاء علی انفسهم نافذ» بهره می‌گیرد، درشرایطی که اصلاح‌طلبانی که در سوق دادن جامعه به توهم تقلب در انتخابات دخیل بودند، نه عذرخواهی کرده و نه حتی نسبت به حوادث پیش آمده اظهار تاسف و پشیمانی می‌کنند.
 
درواقع اصلاح‌طلبان در پی این نامه سعی دارند دوباره فضای سیاسی کشور را به دوره اصلاحات و دوقطبی‌های کاذب باز گردانند و از این رو پروپاگاندای رسانه‌ای را با استفاده از این نامه به راه‌انداخته‌اند.
 
این درحالی است که شاکی این پرونده از جمله خانواده روح‌الامینی همواره به بررسی قانونی ماجرا و نه بهره‌برداری از سیاسی از این حادثه دلخراش تأکید داشته‌اند. به هر جهت موتور پروپاگاندای رسانه‌ای اصلاحات با شدت تمام به کار افتاده تا فضای سیاسی کشور را به نفع اصلاح‌طلبان دوباره آلوده سازد تا این جریان بتواند با استفاده از فضای به‌وجود آ‌مده سیاست‌های دیگری را در راستای ایدئولوژی رادیکالیزم کلید بزند که البته با نگاهی ساده به فضای جامعه به خوبی می‌توان متوجه شد که این سناریو نخ نماشده نه دیگر جایگاهی در کشور دارد و نه اینکه می‌توان با آن به چیزی رسید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    2 0
    اگر معاویه لعن الله و عمرو بن عاص لعن الله زنده میشدند حتما جلوی اصلاحطلبان لنگ پهن میکردند
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    در زمان فتنه آمریکایی _ اسرائیلی ۸۸ نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرد که «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!» و شیمون‌پرز، رئیس‌جمهور رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند!» «جرج بوش» رئیس جمهور سابق آمریکا: اصلاح‌طلبان در ایران خط مقدم آمریکا هستند و امید آن‌ها به ماست!
  • محمد1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    از خوارج نهروان بیش از این انتظار نیست
  • شهرام ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    عامل اصلی فتنه 88 اصلاحطلبان بودندوحتى به براندازی هم رازى بودندولى نتوانستند به هدفشان برسندودىدن که قافیه راباختن روبه مظلوم نمایی فرىبکارىوسفستهگرى اوردندنمونه بارز ان حجاریان است
  • ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    از دولت تدبیر انتظار داریم که این افساد طلبان رو که در حال خالی کردن زیر پای دولت هستند تا انتخابات96 را هم به جنجال بکشند یکبار برای همیشه تکلیفشان را یکسره کند. بیشتر هجمه ها علیه دولت را همین افساد طلبان بجهت باج خواهی از دولت پایه ریزی و ساماندهی میکنند! اینها منافع اسرائیل و امریکا برایشان از منافع ملی و انقلابی کشور مهمتر است!چرا باید بودجه این مملکت صرف احزاب افساد طلبی بشود که دغدغه اول ایشان برهم زدن آرامش سیاسی و وحدت ملی و اعتبار دولت است؟؟؟!!!
  • شیعه اصلاح طلب ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    به عنوان یک اصلاح طلب از همه کسایی که مارو با جریان فتنه و مخالف شیعه خونه امام زمان یکی کردن نمیگذرم و به خدا میسپارمشون مخصوصا اونایی که انگ خوارج و معاویه رو زدن به ما خودشون میدونن و خدا که زدن این تهمت ها به یه عده شیعه یعنی چی بعدم اگر قرار باشه کسی شامل این ضرب المثل بشه یکی مثل سایت مشرقه که فتنه رو که ما هم شدیدا باهاش مخالفیم کرده پیراهن عثمان برای زدن کل کسایی که برچسب اصلاح طلبی میخورن مشرق عزیزم هیچوقت نظرای منو پخش نمیکنی ولی خدایی اینو پخش کن
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    کسی به شخص شما کاری نداره منظور همه از اصلاح طلبان افسادگر همونایی هستن که به بهانه واهی تقلب ریختن تو خیابون و با امر رهبری اروم نشدن و اجازه ندادن روند قانونی طی بشه بلکه مدام با متهم کردن نظام با گردالودکردن فضای سیاسی کشور موجبات فتنه انگیزی رو فراهم کردن شمااگر در وفای به انقلاب و اسلام صادقی به خودت نگیر
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    0 0
    ما منظورمون همه اصلاح طلبان نیس اما سران اصلی فتنه سران حزب اصلاحات بودند متاسفانه واقعیتو نمیشه عوض کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس