کد خبر 632079
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

یک روزنامه فرانسوی فاش کرد که بازرسان فرانسوی رد ماده انفجاری تی ان تی را بر روی لاشه هواپیمای مسافربری مصری که در ماه می سقوط کرد، پیدا کرده‌اند.

 به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه لوفیگارو، بازرسان موسسه تحقیقات جرم شناسی فرانسه اعلام کردند که در جریان بررسی های انجام شده ، مواد منفجره تی ان تی را بر روی لاشه هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مصر پیدا کرده اند. این هواپیما در ماه می سقوط کرد و این حادثه موجب بروز تنش در روابط مصر و فرانسه شده است.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه و نزدیک به تحقیقات، افزود: مقامهای قضایی مصر اجازه بررسی دقیق لاشه های این هواپیما را به بازرسان فرانسوی نداده اند.

مصر امیدوار است که بتواند یک گزارش مشترک را با فرانسه درباره سقوط این هواپیما و اعتبار وجود تی ان تی در لاشه این هواپیما تهیه کند ولی فرانسه تاکنون با این درخواست مخالفت کرده است چرا که بازرسان فرانسوی هنوز نتوانسته اند بررسی های کافی را انجام دهند.

سخنگوی پلیس ملی فرانسه حاضر به اظهارنظر در این باره نشده است.

هواپیمای ایرباس ای 320 خطوط هوایی مصر 19 می در مسیر پاریس به قاهره در شرق مدیترانه سقوط کرد. همه 66 سرنشین این هواپیما از جمله 15 شهروند فرانسوی کشته شدند. علت اصلی این حادثه هنوز مشخص نشده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس