کد خبر 632068
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد از شاگرد فرانسوی گران‌قیمتش خواست مسائل انتقالش را به اولدترافورد فراموش کرده و بازی واقعی خود را برای شیاطین سرخ انجام دهد.

به گزارش مشرق، در چند وقت گذشته که «پل پوگبا» اقدام به ترک یوونتوس ایتالیا کرد و راه حضور در تیم اولدترافوردی را در پیش گرفت، انتقادات علیه این بازیکن زیاد بوده است.

به خصوص در 2، 3 هفته گذشته که در لیگ برتر و لیگ اروپا تیم ژوزه مورینیو (آقای خاص) خوب نتیجه نگرفته، بر شدت انتقادات علیه لژیونر فرانسوی افزوده شده است.

پوگبا که در ازای رقمی حدود 110 میلیون یورو، بیانکونری را ترک کرد و بازیکن تیم سرخ‌پوش شهر منچستر شد، در واقع به  عنوان گران‌ترین بازیکن کنونی جهان خود را مطرح کرد.

و به همین دلیل انتظارات عامه از وی نیز افزایش یافت. با این حال در فصل جدید لیگ برتر او، بازی‌های مطلوبی که در گذشته برای یووه انجام داد، برای یونایتد‌ها، ارائه نکرده است.

به همین دلیل مورینیو به وی توصیه کرده داستان انتقالش به تیم انگلیسی و مبلغ بسیار سنگینی که بابتش هزینه شده، را به کلی فراموش کرده و تنها روی حضوری مطلوب در تیم جدید، فکر و تمرکز کند.

مسئول فنی منچستری‌ها اظهارداشت: می‌دانم که پوگبا جوانی بسیار خوب با کلی انگیزه است. پس طبیعی است که فرم مطلوب او بزودی نمایان خواهد شد و در کنار تیم خودش را مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: اطمینان دارم تیم پیشرفت می‌کند و در این حال پل هم پیشرفت می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس