کد خبر 634858
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین بازگشت خود به خانه تیم قدیمی‌اش به هم‌تیمی‌های پیشین خود هدایایی گران‌بها تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، پول پوگبا روز گذشته (جمعه) برای اولین بار از زمان جدایی‌اش از یوونتوس برای پیوستن به منچستریونایتد، به شهر تورین برگشت و هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش را با اهدای هدایایی گران‌بها غافلگیر کرد.

پوگبا تابستان امسال در حالی یوونتوس را به مقصد من‌یونایتد ترک کرد که حتی فرصت نکرد کمد وسایلش را در رختکن زمین تمرینی یوونتوس خالی کند، اتفاقی که سوژه یک پیام طنزآمیز از سوی پاتریس اورا، دفاع چپ فرانسوی یوونتوس برای هموطنش هم شد.

البته طبق گزارش نشریه توتو اسپورت ایتالیا، پوگبا روز گذشته سرانجام یک روز آزاد پیدا کرد تا به تورین برگردد و وسایلش را جمع کند.

گران‌قیمت‌ترین بازیکن جهان که با قراردادی 105میلیون یورویی به اولدترافورد برگشت، در سفرش به تورین یک کار دیگر هم انجام داد که آن غافلگیر کردن هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش با اهدای ساعت‌های لوکس رولکس به آنها و نیز مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی تیم بود.

پوگبا و یارانش از ساعت 15 امروز (شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس