کد خبر 631806
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

پنجمین شب «شیدایی» شبکه دو سیما با حضور مهران غفوریان و مجتبی کبیری، به روی آنتن شبکه دو میرود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»؛ پنجمین شب شیدایی در دهه ولایت از شبکه دو سیما، با حضور هنرمندان برجسته کشورمان به روی آنتن می‌رود.
 
در بخش نخست، مهران غفوریان بازیگر و کارگردان مجموعه‌های طنز تلویزیون حضور خواهد داشت؛ او بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، ساخته داریوش کاردان شروع کرد ولی خودش هم خیلی زود به جرگه کارگردانان تلویزیونی پیوست.
 
برنامه «گلها» در سال 1376 اولین تجربه کارگردانی غفوریان بود و سپس تجربه «حرف تو حرف» را داشت؛ همکاری او با مهران مدیری از سال 1377 شروع شد و بعد از آن بود که مجموعه پرطرفدار «این چند نفر» به تجربه‌های کارگردانی غفوریان افزوده شد.
 
زیر آسمان شهر هم جزو مجموعه‌های خوش ساختی بود که غفوریان کارگردانی هر سه سری آن را بر عهده داشت؛ او همچنین در جریان مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کند.
 
در بخش دوم برنامه، مجتبی کبیری خواننده نام آشنای کشورمان حضور می‌یابد؛ او را بیشتر با آلبوم «معرکه» می‌شناسند. مجموعه‌ای که توانست طی سالهای دهه 80 توجه نسل جوان را به سمت خود جذب کند.
 
از دیگر آثار کبیری میتوان به آلبوم‌های ساز مخالف، نگاه و شب و روز اشاره کرد.
 
برنامه تلویزیونی «شیدایی» ویژه دهه ولایت از عید سعید قربان تا غدیر، هر شب بعد از گفتگوی خبری به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، برنامه‌ای که با مشارکت گروه نرم‌افزاری ویرا و در گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما تولید میشود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس